Beantwoord

Modem etc retour gestuurd, maar nu ineens een ander retouradres

• 7 mei 2020
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb afgelopen maandag mijn spullen retour gestuurd naar Antwnr 13545 - 4130ZX Vianen.  Dat was het retour adres dat ik eerder gevonden heb op de website van T-Mobile.

Ik krijg nu een herinnering om mijn spullen terug te sturen, maar nu staat er ineens ander retour adres?!!! Hoe kan dat?

Ik kan met track en trace zien dat het pakje nog niet in Vianen bezorgd is. Ik hoop maar dat het wel goed gaat!

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 mei 2020, 09:52

Hallo @Pppaulien 

Op de website van T-mobile

Staat het volgende retouradres:

T-mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ SCHIPHOL

Het is inderdaad gewijzigd maar weet niet wanneer.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pppaulien 

Op de website van T-mobile

Staat het volgende retouradres:

T-mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ SCHIPHOL

Het is inderdaad gewijzigd maar weet niet wanneer.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Pppaulien  Heb je dan geen mail gekregen toen je het abonnement hebt beëindigd.

Het juiste adres zo als @Waqqas al zegt staat gewoon op de site Hopelijk sturen ze bij de post het pakje door of terug naar jouw adres.

Heb je het verzendbewijs nog wel in je bezit?

Thanks! Ja ik heb het verzendbewijs nog. Probleem is dus dat toen ik het retour adres opzocht, er dus een ander retouradres vermeld stond op de website van T-Mobile. Ik vraag me dus hoe dat kan, wanneer is dat veranderd en wat gebeurt er met pakjes die nog naar het oude retour adres verzonden zijn.  

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pppaulien 

Geen zorgen, je pakketje zal worden doorgestuurd las ik. 👍

@Waqqas  dat is heel fijn! Waar las je dat?

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Pppaulien, geen zorgen, het adres in Vianen is inderdaad een oud adres maar de pakketten worden doorgestuurd naar het nieuwe adres. Bewaar voor de zekerheid het verzendbewjs, mocht het pakketje echt niet aankomen dan kunnen we het verzendbewijs gebruiken om deze alsnog af te melden. Ik ben wel even nieuwsgierig, waar heb je het oude adres gevonden op de website? Als je toevallig een link hebt dan graag, dan laat ik dit meteen aanpassen! 

Hallo Brian, heel erg bedankt voor je antwoord! Goed om te horen dat de pakjes zullen worden doorgestuurd.

Ik kan nu nergens meer het oude adres vinden hoor. Dus dat hebben jullie overal goed gewijzigd. Alleen had ik het retour adres al wat eerder opgezocht en de pakjes klaargemaakt voor verzending. Maar door corona hebben de pakjes een dag of 10 thuis gelegen voordat ik ze naar een post.nl punt heb gebracht. Alleen natuurlijk nooit gedacht dat jullie in de tussentijd het retouradres zouden wijzigen ;)

hmm, heb ik toch een hele andere ervaring op dit moment, zie mijn post bizarre handelingen

Reageer