Beantwoord

Modem kosten na opzeggen?

• 9 april 2018
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Ik wil graag weten waarom ik een rekening voor 125 euro hebt ontvangen na opzegging van mijn T-mobile rekening?
Ik heb verhuisd na het buiteland en heb dus mijn T-mobile opgezegd. Ik was niet gebonden aan enige extra kosten omdat ik al langer dan 2 jaar klant was.
Nu ineens ontving ik een rekening van 125 euro met bijschrijving "Niet gerouteneerd Glasvezelmodem."
T-mobile heeft nooit mijn modem geinstalleerd, dat was Vodafone. Het modem is gemonteerd in het meterkas en had ik geweten dat het terug moest, dan heb ik ook alle bedrading kapot gemaakt om het eruit te haal.
Belaglijk mijn inzien.
Ik wil graag weten wat er mij te doen staat?
icon

Beste antwoord door Sterre 12 april 2018, 15:29

Hoi m.debruyne!

Welkom op onze Community. Bevalt het wonen in het buitenland? Mis je Nederland al?

Je bent hier op het juiste adres met jouw vraag. Ik geef je graag duidelijkheid. In 2017 hebben wij alle diensten van Vodafone Thuis overgenomen, zo ook automatisch alle hardware. Deze apparaten gaf Vodafone (waarna wij) in bruikleen, dus jouw modem ook. We hadden dit modem graag teruggestuurd gezien, dat is niet gebeurt en daarom heb je een boete gekregen. Kun je mij in een privébericht de postcode, het huisnummer en laatste 5 cijfers van de IBAN sturen waarop het contract destijds stond? Ik kijk graag voor je na wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi m.debruyne!

Welkom op onze Community. Bevalt het wonen in het buitenland? Mis je Nederland al?

Je bent hier op het juiste adres met jouw vraag. Ik geef je graag duidelijkheid. In 2017 hebben wij alle diensten van Vodafone Thuis overgenomen, zo ook automatisch alle hardware. Deze apparaten gaf Vodafone (waarna wij) in bruikleen, dus jouw modem ook. We hadden dit modem graag teruggestuurd gezien, dat is niet gebeurt en daarom heb je een boete gekregen. Kun je mij in een privébericht de postcode, het huisnummer en laatste 5 cijfers van de IBAN sturen waarop het contract destijds stond? Ik kijk graag voor je na wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.

Reageer