Beantwoord

Modem retourneren

• 26 april 2019
  • 6 reacties
  • 545 Bekeken

Beste, ik wil modem retueren maar ik krijg steeds foud.
icon

Beste antwoord door Sander 28 april 2019, 08:38

Hoi @tima25,

Je kunt het modem naar ons retourneren via dit adres:

Moderator edit: Het retouradres is per 28 april 2020 gewijzigd. Vergeet niet je retournummer mee te sturen!

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”

Het gaat hier om een antwoordnummer, dus je hoeft de retourdoos niet te frankeren!

Voor alle informatie rondom het terugsturen van onze apparatuur kun je hier terecht: Uitleg retourneren hardware.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Zou je kunnen uitleggen wat -precies- fout gaat? Krijg je een foutmelding te zien, zo ja, welke?
Reputatie 7
Badge +6

Hoi @tima25,

Je kunt het modem naar ons retourneren via dit adres:

Moderator edit: Het retouradres is per 28 april 2020 gewijzigd. Vergeet niet je retournummer mee te sturen!

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”

Het gaat hier om een antwoordnummer, dus je hoeft de retourdoos niet te frankeren!

Voor alle informatie rondom het terugsturen van onze apparatuur kun je hier terecht: Uitleg retourneren hardware.

Ik krijg een brief met daarin de vraag of ik de modem wil terug sturen. Ik heb dit al gedaan meteen nadat mijn abbonnement was opgezegd. Dus hoe gaan we nu verder? Alles is teruggestuurd modem incl afstandsbediening, kabels alles.

XXXX

Moderator edit: delen van persoonsgegevens in een openbaar topic is niet toegestaan.

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag ,

Het is niet handig om op een openbare community persoonsgegevens te delen. Ik zou deze weghalen en anders zal webcare dit voor je doen. Mocht webcare de gegevens nodig hebben, dan zullen ze dat rechtstreeks aan je vragen.

Als je het pakket hebt teruggestuurd, dan heb je waarschijnlijk ook een verzendbewijs ontvangen. Dit is jouw bewijs dat je aan jouw plicht hebt voldaan. Zet dit niet op de community, maar deel dit als iemand van webcare hier om vraagt. Zij reageren vanzelf in dit topic.

Het kan overigens goed zijn dat correspondentie langs elkaar heen is gegaan en dat jouw retour nog verwerkt moet worden. Meestal is er dus niets aan de hand en zal dat met in korte tijd verholpen zijn.

En als je hem naar bovenstaand adres in Vianen hebt gestuurd kan het verwerken wat langer duren, men moet het dan doorsturen naar het nieuwe adres.

Reputatie 4
Badge +3

@rrud9 Welkom op de Community! Wanneer heb jij je modem aan ons geretourneerd en naar welk adres heb je dat gedaan? Het verwerken van hardware retour duurt soms een paar weken, het zou kunnen kloppen dat jij nog niets gehoord hebt. Als je je track en trace code invoert op de website van PostNL, staat er dan dat het pakket is afgeleverd?

Het klopt dat hierboven een oud adres stond, excuses! Ik heb het direct aangepast @Doornekamp33 .

Reageer