Beantwoord

My T-Mobile Thuis en My T-Mobile account?

• 25 september 2017
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Ik kon het zo snel niet vinden op het forum, maar ik heb een account voor My T-Mobile Thuis en heb nu ook een abonnement aangevraagd voor mijn mobiel bij T-Mobile, moet ik nu ook een nieuw account aanmaken voor My T-Mobile of kan dit ook samen met mijn My T-Mobile Thuis account?
icon

Beste antwoord door tmoesel 26 september 2017, 06:38

Ieder abonnement of prepaid, e.g. SIMkaart, is apart en al helemaal als het gescheiden bedrijfs-
of netwerkonderdelen betreft. Meestal duurt het 1 a 2 jaar voordat na een fusie of joint-venture het 1 en ander verder geintergreerd is. Dus jij met je klantaccount inloggen en daaronder meerdere producten die je van T-Mobile afneemt. Maar misschien blijft het wel bewust gescheiden omdat het verder samenvoegen te veel kost en niet meer klanten en/of hogere omzet per klant oplevert.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Als ik bij het inloggen kijk zijn dat inderdaad 2 verschillende accounts.
Probeer het eens.
Reputatie 4
Badge +3
Ja dat wil ik dus liever niet, wil graag 1 account!
Reputatie 6
Badge +11
Ieder abonnement of prepaid, e.g. SIMkaart, is apart en al helemaal als het gescheiden bedrijfs-
of netwerkonderdelen betreft. Meestal duurt het 1 a 2 jaar voordat na een fusie of joint-venture het 1 en ander verder geintergreerd is. Dus jij met je klantaccount inloggen en daaronder meerdere producten die je van T-Mobile afneemt. Maar misschien blijft het wel bewust gescheiden omdat het verder samenvoegen te veel kost en niet meer klanten en/of hogere omzet per klant oplevert.
Reputatie 4
Badge +3
Ik snap de opmerking niet helemaal, ik ben één klant en heb meerdere producten, dat kan toch wel onder één account.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Deze aansluitingen hebben allemaal een eigen klantnummer, dus het is niet mogelijk dit onder één account samen te voegen. Wie weet in de toekomst, maar nu en op de korte termijn zal dit nog niet mogelijk zijn.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 4
Badge +3
Ok jammer dat het niet kan, dan maak ik maar een nieuw account aan.
Bedankt voor het antwoord.

Reageer