Beantwoord

My T-Mobile Thuis factuur oktober niet zichtbaar

• 15 november 2019
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Ik zie de nieuwe rekening niet in de overzicht en het lijkt erop dat niets wordt geupdate

icon

Beste antwoord door Brian 18 november 2019, 14:55

Hi @Bertmieloo Ik kreeg van Evy door dat het hier om een T-Mobile Thuis factuur gaat en ik heb het voor je nagekeken. Voor sommige klanten is de factuur van oktober niet zichtbaar in My T-Mobile Thuis door een bug aan onze kant. Ik heb de factuur zojuist handmatig voor je toegevoegd en je kan hem nu inzien via My T-Mobile Thuis. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Bertmieloo 

Ik kijk graag even met je mee! Kun je in een privébericht (via mijn profiel)  jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Bertmieloo Ik kreeg van Evy door dat het hier om een T-Mobile Thuis factuur gaat en ik heb het voor je nagekeken. Voor sommige klanten is de factuur van oktober niet zichtbaar in My T-Mobile Thuis door een bug aan onze kant. Ik heb de factuur zojuist handmatig voor je toegevoegd en je kan hem nu inzien via My T-Mobile Thuis. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Reageer