Beantwoord

My T-Mobile Thuis inloggen lukt niet

Hoe kan ik inloggen op t-mobile, om daar een wijziging bij t mobile tv te doen. met de inlog van het forum lukt het niet. Ik heb geen mobiel nummer bij t mobile.

Gr Jasper
icon

Beste antwoord door Sander 11 september 2017, 15:39

Hoi JappieK en wfmunnik,

Als je via de link "Wachtwoord vergeten" klikt en dan je e-mailadres van t-mobilethuis.nl, of het e-mailadres dat bij ons bekend is, invoert dan krijg je een link toegestuurd. Hiermee moet het lukken. Lukt het nog niet, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer. Dan maak ik een wachtwoord voor je aan. 🙂

Het topic Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! staat ook vol met handige tips. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo,
Kom je hier verder mee?
https://thuismy.t-mobile.nl/login?ReturnUrl=%2f
Mijn user naam en ww. kwijt. Hoe kom ik daar weer aan. Gaat om Vodafone thuis nu dus T-Mobile Thuis. Zou graag mijn fact. downloaden en inzien.
dank bij voorbaat.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi JappieK en wfmunnik,

Als je via de link "Wachtwoord vergeten" klikt en dan je e-mailadres van t-mobilethuis.nl, of het e-mailadres dat bij ons bekend is, invoert dan krijg je een link toegestuurd. Hiermee moet het lukken. Lukt het nog niet, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer. Dan maak ik een wachtwoord voor je aan. 🙂

Het topic Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! staat ook vol met handige tips. 🙂

Reageer