Beantwoord

My T-Mobile Thuis laadt niet

  • 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoihoi,

Het laadscherm van het thuis-dashboard blijft hangen waardoor ik er niet in kom, hij gaat niet voorbij het witte scherm, althans in Google Chrome. Hij heeft verder ook geen foutmelding gegeven. In Microsoft Edge doet hij het wel, wellicht iets om de ICT even naar te laten kijken dus 😉
icon

Beste antwoord door Seccie 19 september 2019, 23:51

Hoi @SjaanOo

Welkom bij de T-Mobile community!

Wat raar dat het scherm op dit moment niet laadt in Chrome.
Goed dat je aangeeft dat de pagina in de Microsoft Edge browser wel werkt.
Het lijkt dus geen storing te zijn.

Zou je even in chrome rechtsboven in de hoek op de 3 bolletjes kunnen klikken?
Vervolgens ga je naar "Meer Hulpprogramma's" en dan kies je "Browsegegevens wissen"
Je krijgt dan dit scherm te zien:


Klik op de knop gegevens wissen en herstart je browser.
Lukt het nu wel om de gehele pagina te laden? We horen het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @SjaanOo

Welkom bij de T-Mobile community!

Wat raar dat het scherm op dit moment niet laadt in Chrome.
Goed dat je aangeeft dat de pagina in de Microsoft Edge browser wel werkt.
Het lijkt dus geen storing te zijn.

Zou je even in chrome rechtsboven in de hoek op de 3 bolletjes kunnen klikken?
Vervolgens ga je naar "Meer Hulpprogramma's" en dan kies je "Browsegegevens wissen"
Je krijgt dan dit scherm te zien:


Klik op de knop gegevens wissen en herstart je browser.
Lukt het nu wel om de gehele pagina te laden? We horen het graag van je.

Reageer