Beantwoord

My T-Mobile Thuis link is verlopen als hij binnenkomt en e mail werkt niet

• 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 505 Bekeken

Hi, ik heb een mobiel abonnement van t mobile en t mobile glasvezel besteld. Voor die laatste wil ik kunnen inloggen op my t mobile thuis. Daarvoor krijg je een link toegestuurd. Die link krijg ik steeds pas na een aantal uren binnen. De link is maar een uur geldig. Dus werkt niet. De link wordt toegestuurd via een no reply email adres (hate that) dus ik kan niet terug reageren. Nu al enkele keren opnieuw een link gevraagd die na uren binnenkomt.
Dus, eigenlijk was ik graag gewoon even geholpen via de mail maar een e mail adres van de klantenservice is angstvallig verstopt.

Help? Jaq
icon

Beste antwoord door Piotr 19 december 2018, 13:07

Hey Jaq, dit ga ik oplossen voor je! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan maak ik een tijdelijk wachtwoord voor je aan waarmee je kunt inloggen. Dit wachtwoord kun je vervolgens zelf weer wijzigen nadat je bent ingelogd. Ik zie je gegevens graag tegemoet! ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey Jaq, dit ga ik oplossen voor je! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan maak ik een tijdelijk wachtwoord voor je aan waarmee je kunt inloggen. Dit wachtwoord kun je vervolgens zelf weer wijzigen nadat je bent ingelogd. Ik zie je gegevens graag tegemoet! ☺

Reageer