Beantwoord

My T-Mobile werkt niet via Chrome browser

Reputatie 2
Hallo sinds de website van T-Mobile is aangepast lukt het niet meer om via mijn mobiel met de chrome browser op my t-mobile in te loggen. Doen jullie daar helemaal niks meer aan omdat weer werkend te krijgen. Ik kan alleen inloggen nog via de internet explorer op mobiel. Maar chrome browser is mijn favoriet.
icon

Beste antwoord door Thalina 25 april 2017, 14:03

Hoi Monkya,

Sorry voor onze late reactie! Ervaar je nog steeds problemen hiermee? Ook na het verwijderen van de cookies in je browser en vervolgens opnieuw opstarten van de browser? Volgens onze collega's zou dit inmiddels opgelost moeten zijn. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi monkya.

Ik kan met Android Chrome gewoon alle pagina's bezoeken.

Heb je de cookies al eens verwijderd? Welke foutmelding krijg je?
Reputatie 2
Sorry voor de late reactie. Meestal kreeg ik de foutmelding "t-mobile heeft je te vaak omgeleid". De cookies verwijder ik regelmatig. Maar de cookies verwijderen hielp niks.
Nu vandaag is het de eerste keer sinds langere tijd dat ik weer normaal kon inloggen middels de chrome browser. Probleem is blijkbaar opgelost. Eind goed al goed dus. Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 1
Dag monkya. Kaassausje heeft daar blijkbaar geen last van, gelukkig voor hem. Maar ik, en anderen, hebben last van hetzelfde probleem. Er wordt aan gewerkt [maar niet zo snel als ik had gehoopt]. Zie het volgende topic hierover: https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-services-403/wwwt-mobilenl-heeft-vaak-omgeleid-276249
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monkya,

Sorry voor onze late reactie! Ervaar je nog steeds problemen hiermee? Ook na het verwijderen van de cookies in je browser en vervolgens opnieuw opstarten van de browser? Volgens onze collega's zou dit inmiddels opgelost moeten zijn. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Ik heb dit probleem weer.

De klantenservice beweert dat ik een virus op mijn 2 MacBooks, 1 iMac en 2 iPhones heb die dit veroorzaakt. Vreemd is wel, dat als ik met een mobiele hotspot inlog, het wel werkt.

Zit 'm dus in mijn T-Mobile Thuis lijn.

Meer die dit ervaren?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JoshuaW Werkt het inmiddels weer of ervaar je nog steeds problemen? Een virus lijkt me sterk maar het is even de vraag wat dan wel. Heb je al een andere browser geprobeerd en/of de cookies verwijderd?

Yup. Het valt mij nu pas op dat dit topic niet helemaal klopt. Ik heb hetzelfde probleem, maar met alle browsers, op al mijn devices, ook na het wissen van geschiedenis en cookies.

Op dit forum zou ik ook moeten kunnen inloggen met mijn 06 als ik een T-Mobile abonnement heb, ook dat lukt niet om dezelfde reden. Heb een aparte community-account moeten maken, zodat ik dit bericht kon posten.

Na aandringen heb ik afgelopen vrijdag toegezegd gekregen dat technische support dit deze week gaat uitzoeken en er uiterlijk vrijdag op terugkomt.

Ben heel benieuwd!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JoshuaW, de huidige verwerkingstijd van onze technische dienst is ietwat omhoog bijgesteld naar maximaal vijf tot tien werkdagen. Dat betekent in de praktijk dat het niet per definitie aanstaande vrijdag opgelost zal zijn, hoe ongerieflijk dat is om te horen, ik wil wel dat je weet waar je aan toe bent. Afgelopen vrijdag lag de verwerkingstijd inderdaad nog lager waardoor mijn collega je deze toezegging kon doen. Sorry voor het ongemak!

Exact hetzelfde probleem hier. Kan dus niet inloggen. Heb alle cookies, caches etc gewist.

Zowel Edge/Chrome/Safari blijven de melding geven: “www.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid”

Heb Modem en Converter ook al paar keer gereset - geen resultaat. Frappant dat dit ik dit dus alleen bij Tele2 en T-Mobile mag meemaken.

Via mobiel -4G - kan ik wel inloggen overigens. 

Meer dan 25 min in de wacht gestaan bij klantenservice.. vreselijk - wat een arremoede zeg. 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @HuuMour ,

Goed dat je aan de bel trekt! We hebben in dit topic (link is klikbaar) enkele tips en tricks gedeeld wat de situatie kan oplossen. Momenteel zijn we hard bezig een permanente oplossing te vinden voor het probleem en zijn dit aan het onderzoeken. We houden je op de hoogte! 

Hoi allemaal,

Afgelopen maand heb ik niet veel tijd gehad dit topic in de gaten te houden, maar wil even doorgeven dat dit probleem ook bij mij nog steeds speelt.

De tips uit het topic werken allemaal, behalve de eerste met '?mobileselected=1'.

De andere twee opties had ik al door. Het lijkt te liggen aan een 'bekend' T-Mobile thuis IP-adres, vandaar dat 4G of een VPN (of de KPN wifi van de buurvrouw) wel werkt.

Heb het idd ook op andere browsers geprobeerd met gegefreshte cache / privénavigatie. Zelfde probleem als @HuuMour dus.

Reageer