Beantwoord

mytmobile account

• 5 mei 2019
  • 9 reacties
  • 439 Bekeken

Hallo,

Ik moet een inlog hebben op My tmobile.
Dit wordt echter onmogelijk gemaakt doordat alle mogelijkheden een foutmelding geven.

• Inloggen met outlook zegt het adres niet kan worden gebruikt (want geen t-mobile adres)
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inloggegevens onjuist
  • Aanvragen wachtwoord via outlook, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
en ook ik moet binnen 3 werkdagen de gegevens van Xs4all doorgeven. Erg vervelende start:(
icon

Beste antwoord door Pilovali 5 mei 2019, 13:46

Als het goed is, heb je tijdens het bestellen van T-Mobile Thuis, een wachtwoord en een e-mail adres opgegeven. Deze kun je gebruiken om in te loggen.
Ik gebruik gewoon mijn Gmail adres om in te loggen in My T-Mobile Thuis, dus het zou moeten werken.

Zou je een schermafbeelding kunnen posten? Ik ben benieuwd wat er precies gebeurd.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Als het goed is, heb je tijdens het bestellen van T-Mobile Thuis, een wachtwoord en een e-mail adres opgegeven. Deze kun je gebruiken om in te loggen.
Ik gebruik gewoon mijn Gmail adres om in te loggen in My T-Mobile Thuis, dus het zou moeten werken.

Zou je een schermafbeelding kunnen posten? Ik ben benieuwd wat er precies gebeurd.
Hi @Pilovali

Tnx.

Ja dat zou je denken 😉 Hieronder de melding zodra ik mijn eigen email gebruik.

En wanneer ik dan het @t-mobile adres doe geeft hij deze melding.

Reputatie 4
Badge +2
Hey @Christiaandj,

Vreemd! Dit wil ik graag voor je oplossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Hoi,

Ik krijg helaas ook dezelfde melding als hierboven. 🤔
Reputatie 6
Badge +7
@svteke1 Ik zie dat je een dubbele aanmelding hebt gedaan, hierdoor raakt My T-Mobile Thuis 'in de war' omdat je @t-mobilethuis.nl e-mailadres bij beide aanmeldingen staat. Ik heb onze back-office gevraagd om het e-mailadres bij je oude aanmelding te verwijderen en ik verwacht dat je binnen een dag of 2 in kan loggen!
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren een aanvraag gedaan voor T-Mobile Thuis, wordt verzocht via my t-mobile gegevens van de huidige provider te verstrekken, echter kan ik niet inloggen met dezelfde meldingen als hierboven
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Lvanderburgt,

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door een collega topper!😄 Welcome back!
Hallo,

ik kan sinds een paar dagen de My Tmobile app niet in. Ik log in en vervolgens blijft het laad icoontje continu verschijnen. en wanneer ik dmv mijn laptop inlog in my Tmobile, lukt het wel om in te loggen maar ik kan geen enkel gegevens zien.

ik heb contact gehad met de klantenservice, die kon wel alles zien, er was geen storing of iets. Er werd mij geadviseerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, en evt. alle geschiedenis en website data te wissen in de browser.
Ik heb alles gedaan en niets werkt.

Waar zou het evt. aan kunnen liggen?

grt,
Fer
Reputatie 6
Badge +7
Hi @ferry26, zo te lezen gaat het hier om de My T-Mobile app voor je mobiele abonnement klopt dat? Is je nummer toevallig overgezet of ben je van abonnement gewisseld? In dat geval is het soms nodig om een nieuw My T-Mobile account aan te maken. Mocht dit niet het geval zijn dan zouden de stappen die mijn collega aangeeft voldoende moeten zijn. Kan je nog wel inloggen via de browser/onze website?

Reageer