Beantwoord

na 20 minuten aan de telefoon minuten wachten om 22.00 verbinding verbroken

• 30 juli 2020
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Beste T mobile,

na vandaag meer dan 20 minuten wachten aan de telefoon werd keurig om 22.00 de telefoonlijn verbroken. Ik heb er begrip voor het feit dat de klantenservice openingstijden heeft, maar als dit een winkel zou zijn….…Kortom niet netjes.

Nu mijn storing: afgelopen dinsdag kwam een aardige monteur langs om naar mijn wegvallende WiFi verbinding te kijken. Hij heeft de modem naar de meterkast verplaatst.  Dit terwijl een eerdere monteur de plek van de modem kennelijk ok vond en alleen een repeater installeerde.

Mijn WiFi verbinding valt inderdaad niet meer uit, maar nu valt mijn internet en televisie ongeveer 3x per dag langere tijd uit, graag hulp. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 juli 2020, 22:43

Hallo 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding?

Valt de verbinding ook weg als er alleen een tv is aangesloten dus de rest verwijderen?

Heb je al gekeken of een fabrieksreset misschien helpt door het reset knopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden met een paperclip bijvoorbeeld?

Indien je de repeater niet zelf opnieuw kunt installeren probeer hem dan eens te verwijderen alleen en ander aangesloten apparatuur.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding?

Valt de verbinding ook weg als er alleen een tv is aangesloten dus de rest verwijderen?

Heb je al gekeken of een fabrieksreset misschien helpt door het reset knopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden met een paperclip bijvoorbeeld?

Indien je de repeater niet zelf opnieuw kunt installeren probeer hem dan eens te verwijderen alleen en ander aangesloten apparatuur.

Het betreft DSL router, nu nog steeds, ook na harde reset geen internet (lampje op router brand niet, en tmobile televisiekastje kan geen netwerk vinden na herstart. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Kees513,

Niet zo netjes dat de verbinding werd verbroken, excuses hiervoor! :open_mouth: Wanneer ik nu naar je verbinding kijk, lijkt alles wederom naar behoren te moeten werken. :relaxed:  Kun je dit bevestigen? Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik dat graag en gaan we hiermee aan de slag. 

Hey @Kees513,

Niet zo netjes dat de verbinding werd verbroken, excuses hiervoor! :open_mouth: Wanneer ik nu naar je verbinding kijk, lijkt alles wederom naar behoren te moeten werken. :relaxed:  Kun je dit bevestigen? Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik dat graag en gaan we hiermee aan de slag. 

Dank voor je antwoord. Het werkt nu weer wel, maar gisteren  tot van 21.15 tot zeker 24.00 geen internet en geen tv. Vanochtend deed alles het weer wel gelukkig.

Reageer