Beantwoord

Na fout van de overstapservice van tmobile naar Ziggo wordt van alles gezegd maar ergens kloppen dingen niet.

• 9 mei 2019
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Ik ben in de procedure om over te stappen van mobile naar Ziggo, er is een verkeerde activatiedatum door Ziggo doorgegeven. Na contact met ziggo en veelvuldig contact met tmobile thuis bleek het zo dat ik pas na de definitieve afsluiting contact op kon nemen voor een tijdelijke heractivatie. Vanmorgen contact gehad met de klantenservice van tmobile en nu blijkt dat er helemaal niks gedaan kan worden. Ik hoef geen tijdelijk telefoonnummer (mijn nummer is al overgenomen door ziggo) het gaat puur om internet en televisie.

Alle apparatuur is nog aanwezig en aangesloten, het modem geeft aan dat er geen verbinding is. (Logisch omdat het is stopgezet.) Waarom is het zo dat mij verteld wordt dat tijdelijke heraansluiting mogelijk is door zowel tmobile als Ziggo maar als het puntje bij paaltje komt er opeens niks gedaan kan worden? Via de klantenservice van tmobile heb ik te horen gekregen dat ik thuis moest zijn als ik na 6 mei (de afsluitdatum) ging bellen omdat er mogelijk naar serienummers gevraagd ging worden. Ik heb een snipperdag hiervoor opgenomen en ik kan dus helemaal niks. Waarom is het zo moeilijk om even in de computer een verandering aan te brengen zodat er weer een signaal op het modem komt zoals mij is verteld?
icon

Beste antwoord door TAVL 9 mei 2019, 12:19

Hoi @Erg jammer dit,

Erg jammer dat je weg gaat bij T-Mobile Thuis. Een overstap hoort soepel te gaan. Nu het anders gaat dan gepland wil je natuurlijk wel gewoon diensten hebben. Door een fout, waar deze ook ligt, is dit niet gebeurt. Bij het aan gaan of afsluiten van een dienst vindt er meer plaats dan enkel een vinkje in een computerprogramma. In veel gevallen moet er ook een handeling plaatsvinden in een wijkkast. In die zin verschilt dat niet veel tussen koper en glas/dsl. Ziggo kan daarbij niet zien of het nog mogelijk is. Hopelijk kan webcare nog wat betekenen voor je. Wellicht handig om voor de zekerheid foto's te maken van de serienummers, zodat je niet thuis hoeft te blijven. :)

Ik duim voor je dat het nog mogelijk is. Zo niet, misschien kan Ziggo wellicht nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Omdat de fout waarschijnlijk toch echt ligt aan Ziggo (is ook begrijpelijk) dit is ook een leuk nieuwtje vorige maand kondigen ze nog aan iedereen snelheid verhoging en nu deze maand een prijs verhoging 🤣
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Erg jammer dit,

Erg jammer dat je weg gaat bij T-Mobile Thuis. Een overstap hoort soepel te gaan. Nu het anders gaat dan gepland wil je natuurlijk wel gewoon diensten hebben. Door een fout, waar deze ook ligt, is dit niet gebeurt. Bij het aan gaan of afsluiten van een dienst vindt er meer plaats dan enkel een vinkje in een computerprogramma. In veel gevallen moet er ook een handeling plaatsvinden in een wijkkast. In die zin verschilt dat niet veel tussen koper en glas/dsl. Ziggo kan daarbij niet zien of het nog mogelijk is. Hopelijk kan webcare nog wat betekenen voor je. Wellicht handig om voor de zekerheid foto's te maken van de serienummers, zodat je niet thuis hoeft te blijven. :)

Ik duim voor je dat het nog mogelijk is. Zo niet, misschien kan Ziggo wellicht nog iets voor je betekenen?
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Erg jammer dit, balen dat je overstap niet geheel vlekkeloos is verlopen! Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad met een collega. Het tijdelijk herstellen van je T-Mobile Thuis verbinding is jammer genoeg niet meer mogelijk zodra je signaal is afgesloten. In die situatie kunnen we alleen een nieuwe aanvraag indienen. Ik hoop dat Ziggo snel met een oplossing komt en je hier niet al te veel hinder van ondervind.

Reageer