Na opzegging de spullen terugsturen
Te krom voor woorden dat ik een topic hier moet starten om contact te krijgen met de service van T-Mobile.
Ik krijg van u een email met een herinnering dat ik de spullen nog niet zou hebben teruggestuurd na beëindiging van abonnement. (wat ik iedereen kan aanraden trouwens)
De spullen zijn al 15 mei verstuurd via PostNL!
Voor de rest zoek het lekker uit!
Niets als misleiding op uw site, eerst door 4 vragen heen voordat ik contact kan leggen en uiteindelijk kom je er nooit, welke combinatie ik ook doe.
Ik krijg van u een email met een herinnering dat ik de spullen nog niet zou hebben teruggestuurd na beëindiging van abonnement. (wat ik iedereen kan aanraden trouwens)
De spullen zijn al 15 mei verstuurd via PostNL!
Voor de rest zoek het lekker uit!
Niets als misleiding op uw site, eerst door 4 vragen heen voordat ik contact kan leggen en uiteindelijk kom je er nooit, welke combinatie ik ook doe.
Hey @mcbuch , ik ben hier gelijk mee aan de slag gegaan! Nu zie ik dat de laatste TV Box op 13 juni bij ons terug is gekomen, bedankt! Je hoeft je dus geen enkele zorgen te maken en de herinnering e-mails als niet verzonden beschouwen. Bedankt voor de tijd dat je bij ons hebt gezeten!☺️
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.