Beantwoord

Netflix

  • 22 September 2019
  • 13 reacties
  • 1303 Bekeken

Hoe kijken wij netflix via t mobile ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 September 2019, 10:59

Bekijk origineel

13 reacties

Hallo.
Als je Netfĺix wil kijken op je TV,dan moët je eerst
Netflikx app downloadën op je mob.foon.Als je dat gedaan hebt,je TV aan zetten,en dan open je de app.Dan komt er op mob.scherm rechts onder
een wit circèltje met een figuurtje in.Daar klik je
Op.Dan komt er op je mob. Scherm een klein schermpje met daarin TV Samsung.Als je daar op klikt,dan krijg op je TV Netflix.Uiteraart moet je wek een Samsung TV hebben
Gr.Wil25.
Hallo.
Het moet ook lukken met een ander merkk tv.
Ik heb een Samsung.Dit wou ik je nog even lateñ weten.Gr.Wil25
Kan op zeer veel manieren, maar niet via de TV boxen van T-Mobile, men praat er al jaren over om dit wel toegankelijk te maken maar nog geen resultaat, en eerlijk gezegd zie ik het ook niet verschijnen.

Men spreekt van een grote TV upgrade in september, dus nog 8 dagen te gaan, maar of die upgrade er ook echt komt en of dan de Netflix app er bij zit, geen idee.

Om netflix te kijken zou een smart TV, Smart DVD speler, Chromecast, Apple tv, Kodi Android kastje een oplossing kunnen zijn.
Wil25.
Wat ik beschreven heb over Netflix op tv,was gebaseerd op een Smart tv.
Dat werkt bij mij perfect.
Gr.Wil25
Ja. Dat is waar. We hebben een smart-tv nodig om netfilx te bekijken.

Nee hoor, sterker nog ik zou een smart tv kopen voor netflix zelfs afraden, na een aantal jaren geen update meer en je netflix stopt ermee.

Simpelste, een chromecast, kost veel minder en werkt zeker voor jaren.

Beetje vaag eigenlijk. Wel een Netflix account aanbieden, maar niet via de set top box kunnen kijken. Zijn toch 2 heel verschillende werelden.

Ik koop ook geen schoenen die mij niet passen?

 

 

Ronduit belachelijk

Schaam je T-Mobile !!!

Sinds vandaag op glasvezel !

Complete verbazing over het Netflix debacle !

Nu blijkt dat dit al laaaaaaang speelt... 

Ronduit schandalig, Schaam je

Dit voelt heeeeel zooo slecht !

Net overgestapt, nu direct dit gevoel ?

Onvoorstelbaar

Reputatie 7

Hi @grunewald, Klopt, we bieden inderdaad geen directe Netflix ondersteuning via de TV Box, we zeggen ook nergens dat dit wel zo is. :wink: Maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven, bijvoorbeeld je Smart TV, een Chromecast, Apple TV of via de browser van je laptop of PC!

Hoi Brian,

Leuk antwoord, oh nee meer een reactie, want iets nieuws lees ik niet. 

Het had wat mij betreft, vertelt moeten worden, voordat ik overstap. In plaats van achteraf mij de verantwoording in de schoenen schuiven dat ik het niet gevraagd heb. Het is toch zo logisch als wat dat men achteraf niet al te happy is!

Mzzl

Reputatie 7

een beetje eigenverantwoording kan geen kwaad. je kan niet jou consumentenplicht niet bij de ander neerleggen.

 

Daarnaast heeft u een onderzoeksplicht. Dat houdt in dat u aan de verkoper moet vragen of het product geschikt is voor wat u ermee wilt doen.

 

Netflix word door de meeste providers niet aangeboden. KPN en Ziggo bieden dit aan op sommige mediaboxxen 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @grunewald, welkom op de Community!

Ondanks het feit dat ik jouw gevoel volledig snap, is het wel enigszins je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan wat wel en niet mogelijk is voordat je een abonnement aangaat. Wanneer je dit niet specifiek vraagt of aangeeft tijdens een aanvraag of op de website een zoekterm invult, kan ik me voorstellen dat dit niet meteen duidelijk is. 

We hebben op onze website een speciale pagina waar je alle info omtrent Netflix kunt vinden, zo ook de vraag of Netflix bij T-Mobile Thuis ondersteund wordt op de TV Box: Kan ik bij T-Mobile ook Netflix nemen?. Dit is absoluut geen sneer naar jou toe, maar meer een puntje van aandacht aan onze kant. We kunnen het nog beter vindbaar maken en dat gaan we ook doen. 

Om het nog iets te verduidelijken:

Wanneer je T-Mobile Netflix of T-Mobile Netflix ondersteuning googlet, is dit één van de hits bovenaan in de resultaten.

Geen zorgen! Gebruik één van de andere opties of downloadt de Netflix app op een smart TV - mocht je deze hebben. 

Je geeft het volgende aan: “Het had wat mij betreft, vertelt moeten worden, voordat ik overstap. In plaats van achteraf mij de verantwoording in de schoenen schuiven dat ik het niet gevraagd heb. Het is toch zo logisch als wat dat men achteraf niet al te happy is!” → Ik ben er 100% voor om zo goed en proactief mogelijk te informeren met betrekking tot aangeboden diensten en producten, maar wanneer je een nieuw product aanschaft (ik noem meestal het voorbeeld van een nieuwe auto die geen cruise control blijkt te hebben), kun je het beste zelf checken wat er wel én niet bijzit.

Nogmaals: wel absoluut een punt van extra aandacht, dus top dat je dit hier meldt!

Reageer