Beantwoord

Netflix als app op de box

• 8 april 2019
  • 5 reacties
  • 6169 Bekeken

Ik lees in de topics dat de noodzaak er niet is om de box te voorzien van de Netflix app.
Dit wordt in zoveel gezinnen gebruikt en zou mijn inziens een pre morgen zijn voor welke box dan ook. Hoop dat dit niet lang meer gaat duren.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 8 april 2019, 20:42

De meeste tv’s hebben tegenwoordig zelf al netflix. persoonlijk zie ik dan ook meer heil in een tv app direct op de tv. je moet toch met de tijd mee gaan 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
De meeste tv’s hebben tegenwoordig zelf al netflix. persoonlijk zie ik dan ook meer heil in een tv app direct op de tv. je moet toch met de tijd mee gaan 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Klopt @R. Koster, Netflix bieden we inderdaad nog niet aan. Gelukkig zijn er meerdere mogelijkheden om alsnog van Netflix te genieten, zoals @Hidden.nld aangeeft. Als je een smart TV hebt kan je de app gemakkelijk downloaden, maar je kan Netflix bijvoorbeeld ook streamen via een Chromecast. Máár ik snap je punt. Ik weet dat we naar de mogelijkheden aan het kijken zijn, maar dat het niet zo simpel ligt. Jouw mening neem ik in ieder geval mee! 😊
Laat die Netflix app maar komen, fijner dan altijd maar een stream apparaat bij de hand te hebben.
Ik heb net de T-Mobile spullen geïnstalleerd. Alles werkt.... maar ik kan geen apps als NLziet of Netflix starten via de box. Er is geen noodzaak om dit op de box te introduceren.
Half Nederland heeft Netflix, en T-Mobile ziet hier dan geen noodzaak van in? Wakker worden T-Mobile.

Je hoeft geen statisticus te zijn om in te zien dat dit dus wel het geval is. Nu moet ik dus chromecast gaan aanschaffen om netflix te kunnen zien.🤔

Er wordt ook gewezen naar de mogelijkheid van de smarttv's. Ik wil maar 1 AB gebruiken en geen drie.
Zou fijn zijn als dit er toch komt.

Dit speelt -als ik in de archieven van T-mobile kijk- dus al langer. En nog steeds geen noodzaak gezien bij T-Mobile. Zucht, vanavond geen Netflix. Gemiste kans, hoor! T-Mobile ga met je tijd mee.
Reputatie 7
Badge +10
@carpphoto,

Ik ben gewoon met de tijd mee gegaan. heb een samsung smart tv met 1 afstands bediening (het energie verbruik is zoveel minder dat deze in mijn geval zich zelf in 1,5 jaar heeft terug verdient)

Netflix (us) Amazone Prime en npo geeft mij eigenlijks alles wat ik wil. de ab van se tv is ook nog eens te koppelen aan de stb van T Mobile.

Natuurlijk is het voor de achterblijvers handig om Netflix op de stb te hebben. Dat geeft T Mobile ook zeker voordeel. Maar of dat in de zomer update zal zitten kunnen we alleen maar hopen.

Reageer