Beantwoord

Netflix en Spotify erbij, dan stap ik over

• 15 juni 2018
  • 4 reacties
  • 1236 Bekeken

Wil wel, maar dan heb ik en geen Netflix en geen Spotify. Dat erbij en ik stap over😁
icon

Beste antwoord door Sterre 19 juni 2018, 17:22

Hoi Tatta,

Je bent van harte welkom! Netflix en Spotify zitten inderdaad niet in ons abonnement bij T-Mobile Thuis. Wel hebben we een hele handige, gratis TV Anywhere App, waarop jij verschillende zenders overal en altijd kunt kijken. Bovendien kun je extra voordelen ontvangen als je jouw abonnement van T-Mobile Mobiel combineert met T-Mobile Thuis. Toch twee hele goede redenen om wel over te stappen, vind je niet? Ik zeg doen! Ik help je graag met jouw abonnement aanvragen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Tatta krijg je dat nu gratis dan?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Tatta,

Je bent van harte welkom! Netflix en Spotify zitten inderdaad niet in ons abonnement bij T-Mobile Thuis. Wel hebben we een hele handige, gratis TV Anywhere App, waarop jij verschillende zenders overal en altijd kunt kijken. Bovendien kun je extra voordelen ontvangen als je jouw abonnement van T-Mobile Mobiel combineert met T-Mobile Thuis. Toch twee hele goede redenen om wel over te stappen, vind je niet? Ik zeg doen! Ik help je graag met jouw abonnement aanvragen.
Ik mis ook beide, vooral Netflix.
Ik mis ze niet, de home cinemaset heeft de netflix app, 2 maanden abbo gehad, keek er zo goed als nooit naar, en spotify is voor mij overbodig, luister alleen live radio en als dat niet kan USB stick met meer dan 10.000 nummer er in.

Maar kan wel begrijpen dat je ze mist, zou een goede toevoeging zijn, denk alleen dat de huidige hardware het niet aankan.

Reageer