Netflix werkt niet op Smart tv

  • 6 August 2019
  • 5 reacties
  • 747 Bekeken

Sinds mijn overstap van KPN naar T-Mobile werkt opeens de Netflix app op mijn smart-tv niet meer. Ook rechtstreeks aansluiten van router naar tv bied geen soelaas. Foutcode is nw-2-5 wat te maken heeft met het netwerk.

Is er een oplossing dit weer aan de praat te krijgen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nienke55 

Is de tv bekabeld verbonden of via de WiFi? Probeer het eens bekabeld en via de WiFi.

Kan de tv wel verbinden met een hotspot bijvoorbeeld dus het ligt niet aan de tv? Anders kon je de tv eens herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Ik heb een salora smart tv een tot voor de update van thuis in september werkte mijn Netflix en you tube perfect. Nu kan ik het er niet meer op krijgen en krijg ik alleen maar de melding geen internet

 

Reputatie 7
Badge +2
Beste atiemens,

Keek je via KPN via dezelfde app op dezelfde manier naar Netflix? Of keek je wellicht via de KPN tv box of kanaal 200 naar Netflix?

Als het internet met andere apps wel werkt (Youtube, NPO e.d.) dan is de app op de tv wellicht niet up-to-date?

Mvg.
Marcel

Goeieavond ik heb een smart tv ok merkt en mijn netflix kan ik niet kijken en hij pakt hem niet op tv zelf hij is wel verbonden met de wifi hoe kan ik dat gaan oplossen

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Lariska1992 , 

Heb je al eens gecontroleerd of er mogelijk een firmware / software-update is voor je smart tv?
Heb je gecontroleerd of je applicaties / apps up-to-date zijn?
Welke smart tv heb je, want dan kunnen we hier op in de community beter met je meedenken. 

Reageer