Beantwoord

Netwerk - geen diensten

  • 12 mei 2018
  • 8 reacties
  • 743 Bekeken

Bij werkt er helemaal niets meer !!
icon

Beste antwoord door Sander 12 mei 2018, 18:43

Hi all,

Goed nieuws: De verstoring van vanmiddag lijkt nu verholpen te zijn. Een herstart van het modem en de TV Box zou de diensten bij jou moeten herstellen! Zie hier het topic waar we je op de hoogte houden: TV Box geeft foutmelding.
Bekijk origineel

8 reacties

Hier ook niet sinds vanmiddag om 13:00 uur 4207pv gorinchem
Reputatie 6
Badge +5
Hi all,

Goed nieuws: De verstoring van vanmiddag lijkt nu verholpen te zijn. Een herstart van het modem en de TV Box zou de diensten bij jou moeten herstellen! Zie hier het topic waar we je op de hoogte houden: TV Box geeft foutmelding.
Fijn dat er veel werk wordt verzet om het euvel te verhelpen. Maar nog steeds geen internet Sander
Reputatie 7
Badge +10
Helaas is er nog steeds een storing gaande....
De regio waar Internet nog achterwege blijft, is 42xx. Dit is Gorinchem, maar ook Meerkerk en Tienhoven.
Reputatie 2
3081 HX lag er ook uit (telefoon èn internet) maar doet sinds een paar uur weer
KLACHT TMOBILE THUIS IS EEN DRAMA VANAF 4 MEI AL



Storingen bij T Mobile thuis.

Vanaf 4 mei hebben wij 24 uur lang tot 5 mei geen tv ontvangen en internet,
na een reset van de klantenservice was de storing verholpen met als resultaat geen wifi meer.

5 mei opnieuw gebeld en de back office moest dit maar oplossen de mensen van de klantenservice hebben geen of te weinig bevoegdheden om dit op te lossen. advies reset het modem nogmaals en binnen 24 uur wordt u gebeld.

6 Mei weer gebeld nog geen wifi internet is slecht back office heeft het druk en nog steeds geen actie ondernomen.

7 mei einde dag wederom gebeld medewerker van de klantenservice wilt weer van allerlei testen uitvoeren en ziet geen opdracht bon voor de back office staan. deze medewerker komt tot de zelfde conclusie we hebben geen wifi of internet. ook deze medewerker belooft verbetering en maakt een ticket aan voor de back office.

vandaag 12 mei situatie ongewijzigd !!! geen internet en nu ook geen TV meer t mobile laat ons gewoon zitten met ons probleem. als oplossing geven ze ons een credit nota voor het internet thuis die krijgen we nu 1 maand gratis. NOU GOEDE OPLOSSING ZONDER INTERNET DAT BINNEN KOMT OP ONS ADRES.

resultaat toren hoge data kosten op ons mobiele abonnement en nog steeds geen oplossing.

voor ons staat de 22 van deze maand een verhuizing gepland van T-Mobile Thuis naar een andere glasvezel aanbieder waarvan ik nu al weet dat dit beter wordt.

met alle ervaringen met t mobile overweeg ik nu een juridische claim in te dienen en mijn andere abonnementen ook op te zeggen.

de organisatie is naar mijn inziens niet kundig genoeg bij problemen en vooral niet klant gericht in het zoeken naar een oplossing.


Edwin Amse
Ik hoop niet dat ik een vergelijkbare situatie gaat krijgen Edwin...werkt hier ook nog steeds niet😡
Reputatie 6
Badge +7
Hi Edwin, excuses voor de overlast! Ik zie gelukkig dat er vandaag een monteur van ons langs is geweest en dat de Wifi weer is hersteld, klopt dat? Ik ga de kosten voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je internetverbinding direct voor je vergoeden! Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik meteen met je mee!

@beviolet1969 Ik zie dat ook bij jou alles inmiddels weer als een zonnetje werkt! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen laat het dan zeker weten!

Reageer