Beantwoord

netwerk van kachel niet zichtbaar

• 28 november 2019
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Ik heb sinds enige tijd een pelletkachel met wifimodule. Onlangs ben ik overgestapt naar T-mobile thuis en nu ziet mijn router dit netwerk niet. Ik kan mij herinneren dat de monteur eerder in mijn vorige router iets had “opengezet” maar heb geen idee hoe dit bij mijn Zyxel router werkt. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 november 2019, 23:37

Hi

Ik las net een vergelijkbare topic ergens anders. Daar ging het om een fritzbox als modem en daar moest dan bij de WAN instellingen allow all devices to connect to wifi aangevinkt worden maar bij deze modem zal dat mogelijk zijn omdat hier een soort van T-mobile restrictie op de modem zit dus je meeste instellingen daar kun je niet aan zitten.

Nog iets gevonden poort 1857 moet openstaan en verbinding maken met de 2,4 GHZ band, dit geld voor nordicfire pelletkachel weet niet welke jij hebt of dat de instellingen verschillen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hi

Ik las net een vergelijkbare topic ergens anders. Daar ging het om een fritzbox als modem en daar moest dan bij de WAN instellingen allow all devices to connect to wifi aangevinkt worden maar bij deze modem zal dat mogelijk zijn omdat hier een soort van T-mobile restrictie op de modem zit dus je meeste instellingen daar kun je niet aan zitten.

Nog iets gevonden poort 1857 moet openstaan en verbinding maken met de 2,4 GHZ band, dit geld voor nordicfire pelletkachel weet niet welke jij hebt of dat de instellingen verschillen?

Reageer