Beantwoord

Niet kunnen inloggen in account

  • 13 mei 2018
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Hallo,

ik kan niet inloggen in mijn account voor t mobile thuis. Ik heb al twee keer mijn wachtwoord veranderd, maar dat werkt niets.
kunnen jullie zorgen dat ik er weer in kan ?

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 mei 2018, 23:11

Hallo Ben1990, soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.
Ik kon vanavond ook niet inloggen bij mijn provider met Safari, toen ik Google Chrome gebruiken kon ik wel inloggen.
Voorbeeld:

‘Een webbrowser is een computerprogramma om webpagina's te bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Opera’.
Probeer het eens en laat even weten of het dan wel lukt.
Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Ben1990, soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.
Ik kon vanavond ook niet inloggen bij mijn provider met Safari, toen ik Google Chrome gebruiken kon ik wel inloggen.
Voorbeeld:

‘Een webbrowser is een computerprogramma om webpagina's te bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Opera’.
Probeer het eens en laat even weten of het dan wel lukt.
Succes!

Reageer