Beantwoord

Niet kunnen inloggen op webmail

  • 4 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Hi,
Ik kan niet inloggen op webmail. Met geen enkel emailadres nog een klantnummer. Raar en vervelend. Hoe kan dit worden opgelost? Inloggen op My t-Mobile omgeving gaat ook al krakkemikkig. Dan wel, dan niet de pagina kunnen laden (lijkt alsof er problemen zijn met achterkant). Graag een spoedige oplossing.
Gr. Patrick
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2019, 18:01

Hi @PEGGEN, dat gaan we oplossen! Welke problemen ervaar je precies met het inloggen? Je e-mail accounts vind je (en kan je wijzigen) op My T-Mobile Thuis onder ' Instellingen' > ' E-mail'. Mocht je problemen met My T-Mobile Thuis zelf ervaren probeer het dan eens in een andere browser.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @PEGGEN, dat gaan we oplossen! Welke problemen ervaar je precies met het inloggen? Je e-mail accounts vind je (en kan je wijzigen) op My T-Mobile Thuis onder ' Instellingen' > ' E-mail'. Mocht je problemen met My T-Mobile Thuis zelf ervaren probeer het dan eens in een andere browser.

Reageer