Beantwoord

Niets dan ellende met T-Mobile Thuis

• 25 juni 2017
  • 5 reacties
  • 503 Bekeken

Wat voel ik me in de zeik genomen zeg!!
Na jaren al trouwe klant te zijn van het mobile netwerk en nooit geen gedonder te hebben dachten wij kom we gaan alles bij T Mobile nemen...
Nou daar heb ik vette spijt van gekregen, nooit maar dan ook nooit moeten doen...
Alles geïnstalleerd en heeft vanaf begin niet goed gewerkt...
Via de Wifi wordt geregeld het internet niet door gegeven en is er geen verbinding met de rest van mijn netwerk zoals het niet bereikbaar zijn van mijn server...
Lan poorten van de modem die niet goed werken en zo gaat het maar door...
Dan heb je van de zogenaamde webcare medewerkers op Facebook zoals een ene Debbie waar ik echt link van werd..... Leg je duidelijk uit van dat je vaak met netwerken bezig bent en je storingen constateerd... krijg je een antwoord van oo ik begrijp u bent een leek met internet en netwerken... Ja tis moeilijk om even de tijd te nemen om te lezen...
Maar ik begin het nu goed zat te worden..
Ook het tv heeft last van dat bagger apparaat en heb ik geregeld dat het beeld slecht is in de vorm van strepen... blokken..
Ik heb echt al spijt gekregen om met T-Mobile thuis is zee te gaan maar tot dat hier geen fatsoenlijk internet en tv is betaal ik geen rooie cent.... en als het mij te lang duurt allemaal dan gaat dat t-mobile thuis net zo hard de deur uit als dat het is binnengekomen en bekijken jullie het maar met je contract...
icon

Beste antwoord door Brian 27 juni 2017, 16:55

Hey Michel, jammer om te horen dat je ervaring tot nu toe niet positief is geweest, daar gaan we direct wat aan veranderen! Ik zie dat je ondertussen al contact heb gehad met de telefonische klantenservice en dat we een nieuw modem naar je op gaan sturen. Laat mij zeker weten of je verbinding hiermee verbetert! Wat betreft de reactie via Facebook, ik heb dit overlegd met Debbie en zij heeft je bericht oprecht verkeerd gelezen. Bij deze ook namens haar excuses voor de miscommunicatie en er komt iets leuks jouw kant op als goedmakertje! Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het mij dan zeker weten en ik wens je ondanks de niet ideale start van harte welkom bij T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hey Michel, jammer om te horen dat je ervaring tot nu toe niet positief is geweest, daar gaan we direct wat aan veranderen! Ik zie dat je ondertussen al contact heb gehad met de telefonische klantenservice en dat we een nieuw modem naar je op gaan sturen. Laat mij zeker weten of je verbinding hiermee verbetert! Wat betreft de reactie via Facebook, ik heb dit overlegd met Debbie en zij heeft je bericht oprecht verkeerd gelezen. Bij deze ook namens haar excuses voor de miscommunicatie en er komt iets leuks jouw kant op als goedmakertje! Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het mij dan zeker weten en ik wens je ondanks de niet ideale start van harte welkom bij T-Mobile Thuis!
Reputatie 1
Dankjewel Brian... laten we eerst de Modem maar afwachten dan kan ik pas weten of alles goed werkt.
Voor nu Dankjewel en uiteraard excuses aanvaard maar wel wil ik als tip doorgeven beter de berichten te lezen alvorens te reageren het komt echt over als dat je niet serieus word genomen.
Reputatie 1
Ps Michel-48 is ook mijn profiel van de t-mobile thuis maar om een of andere rede kom ik telkens op deze... maar goed zo kan het ook...
Reputatie 1

Kijk daar word je toch vrolijk van,
Na een misverstand een bloemetje gekregen van Debbie...
Dankjewel Debbie!!
Hoi Michel,

Heel graag gedaan, en super om te lezen dat je er blij van geworden bent 🙂 Helemaal leuk dat je het hier gepost hebt!

Je tip, om de volgende keer beter te lezen, neem ik van harte aan! 🆒

Groetjes
Debbie

Reageer