Beantwoord

niets werkt meer

  • 2 november 2019
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Is er echt geen storing? Ik heb geen tv meer en geen internet meer… Nummer van de klantenservice is ‘niet in gebruik’ en ook het nummer intoetsen in de browser om de WiFi-instellingen te wijzigen is onbereikbaar…

Heel blij dat ik mijn mobiel bij een andere provider heb! Kan ik tenminste nog iets!

icon

Beste antwoord door Gioia 14 november 2019, 11:44

Hoi @KarenKaren,

 

Allereerst sorry voor mijn late reactie! Is het uiteindelijk allemaal goed gekomen? Mocht er nog iets aan de hand zijn laat je dat mij dan even weten? Stuur je mij in dat geval even een privébericht met je klantnummer, volledig adres en geboortedatum? Dan ga ik je helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Je kan de klantenservice gewoon bereiken op 0800-0092, gisteren nog gebeld.

Reputatie 6
Badge +2

@KarenKaren 

De modem waarmee je met Internet en TV verbinding maakt al even van de stroom gehad?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @KarenKaren,

 

Allereerst sorry voor mijn late reactie! Is het uiteindelijk allemaal goed gekomen? Mocht er nog iets aan de hand zijn laat je dat mij dan even weten? Stuur je mij in dat geval even een privébericht met je klantnummer, volledig adres en geboortedatum? Dan ga ik je helpen! 

Reageer