Beantwoord

Nieuw account My T-Mobile Thuis

  • 12 december 2018
  • 1 reactie
  • 556 Bekeken

Ik wil een nieuw account aanmaken voor T-Mobile thuis maar krijg geen enkele bevestiging dat ik het heb aangevraagd. Ok heb de link die door jullie verstuurd is gevolgd maar het werkt op de een of andere manier niet. Ik ben al klaar t bij T-Mobile voor mijn abonnement met de mobiele telefoon.
icon

Beste antwoord door TAVL 12 december 2018, 11:14

Welkom @Carool !

Helaas duurt het soms even voor de bevestigingen aankomen. Duurde bij mij laatst een half uur. Ook kan het voorkomen dat deze in de spambox terecht komen.

Kun je qua link iets specifieker zijn? Welke link heb je gehad? In wat voor e-mail zat de e-mail?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Welkom @Carool !

Helaas duurt het soms even voor de bevestigingen aankomen. Duurde bij mij laatst een half uur. Ook kan het voorkomen dat deze in de spambox terecht komen.

Kun je qua link iets specifieker zijn? Welke link heb je gehad? In wat voor e-mail zat de e-mail?

Reageer