Beantwoord

Nieuw e-mailadres

• 23 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Ik stuur de vraag op deze manier, omdat er een enorme lange wachttijd is via de telefoon. Al mijn mails van jullie komen binnen op mijn gmail. Ik heb de vodafonemail nooit gebruikt en ga de t-mobilemail ook niet gebruiken. Waarom zou ik dit dan toch om moeten gooien?
icon

Beste antwoord door Brian 30 oktober 2017, 15:25

Hi jetmonster, zoals Jan al aangeeft hoef je zelf helemaal niets aan te passen als je jouw e-mail door laat sturen naar je persoonlijke Gmail account. Voor jou zal de wijziging dan alleen 'achter de schermen' zijn. Als je nu nog een Vodafone e-mailadres gebruikt dan wordt deze omgezet naar een T-Mobile e-mailadres. In dit geval is het verstandig om de wijziging overal door te geven zodat je je berichten blijft ontvangen. Je vindt alle informatie hierover in dit topic. Vragen? Stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Volgens mij hoeft dit ook niet , je bent vrij welk email adres je wil gebruiken . Bericht is bedoeld alleen voor mensen die een Vodafone email hebben en deze straks niet meer kunnen gebruiken .
Reputatie 7
Badge +8
Hi jetmonster, zoals Jan al aangeeft hoef je zelf helemaal niets aan te passen als je jouw e-mail door laat sturen naar je persoonlijke Gmail account. Voor jou zal de wijziging dan alleen 'achter de schermen' zijn. Als je nu nog een Vodafone e-mailadres gebruikt dan wordt deze omgezet naar een T-Mobile e-mailadres. In dit geval is het verstandig om de wijziging overal door te geven zodat je je berichten blijft ontvangen. Je vindt alle informatie hierover in dit topic. Vragen? Stel ze dan gerust!

Reageer