Beantwoord

Nieuw email adres

  • 31 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Reputatie 1
Om het maar meteen duidelijk te zeggen: ik vind het een grof schandaal dat alle klanten een nieuw email adres krijgen. Hebben ze wel in de gaten wat voor consequenties dit voor velen heeft? Was al bekend toen we door Vodafoon werden verkocht. Die zijn dus ook niet voor de belangen van hun klanten opgekomen. Overweeg een andere provider. Ik heb geen echt fijn gevoel meer bij T-Mobile.
Rien van Ast.
icon

Beste antwoord door Sander 31 augustus 2017, 16:42

Hoi Rien.1945,

Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. Daar heb ik geantwoord. Het is tegen de huisregels om je bericht op meerdere plekken te posten. Hierdoor lopen gesprekken namelijk langs elkaar en wordt het forum onoverzichtelijk. Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Rien.1945,

Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. Daar heb ik geantwoord. Het is tegen de huisregels om je bericht op meerdere plekken te posten. Hierdoor lopen gesprekken namelijk langs elkaar en wordt het forum onoverzichtelijk. Hierbij sluit ik dit topic.