Beantwoord

Nieuw in huis

• 25 mei 2018
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Ik ben op zich tevreden over mijn alles in 1 thuis: de installatie viel me reuze mee en internet en tv werken goed.
Ik wil alleen als tip meegeven dat de verschillende handleidingen verzuimen te vermelden, dat je voor tv naar een ander kanaal moet switchen (aux/hdmi). Als je dat niet weet, begrijp je niet waarom geen beeld krijgt!
Verder vind ik het flauw dat ik dubbel moet betalen namelijk voor mijn oude internetverbinding (via dongel) en nu via de router.
Mij is niet goed uitgelegd, dat ik de oude verbinding een maand van tevoren moest opzeggen. In de winkel heb ik daarentegen goed aangegeven dat ik mijn abonnement wil omzetten.
icon

Beste antwoord door Sterre 31 mei 2018, 12:02

Hi Lisimo!

Van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Wat leuk dat je bij ons een abonnement hebt genomen.

Bedankt voor je feedback. Dat helpt ons altijd om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Begrijp ik goed dat je graag foutmeldingen/oplossingen in de handleiding zou willen zien? Dat vind ik een goed idee.

Ik snap dat de dubbele kosten niet fijn zijn. Het is een beëindiging van een dienst, dan geldt er inderdaad een maand opzegtermijn. Had je jouw dongel ook via T-Mobile? Zo ja, dan lijkt het me inderdaad een idee als ik voorstel om dit proces te onderzoeken!

Mocht je nog vragen hebben over jouw T-Mobile Thuis, stel ze gerust! Ik help je graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Lisimo!

Van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Wat leuk dat je bij ons een abonnement hebt genomen.

Bedankt voor je feedback. Dat helpt ons altijd om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Begrijp ik goed dat je graag foutmeldingen/oplossingen in de handleiding zou willen zien? Dat vind ik een goed idee.

Ik snap dat de dubbele kosten niet fijn zijn. Het is een beëindiging van een dienst, dan geldt er inderdaad een maand opzegtermijn. Had je jouw dongel ook via T-Mobile? Zo ja, dan lijkt het me inderdaad een idee als ik voorstel om dit proces te onderzoeken!

Mocht je nog vragen hebben over jouw T-Mobile Thuis, stel ze gerust! Ik help je graag.
Dankjewel Sterre voor je reactie. Ik zou de handleiding inderdaad op het einde nog wat uitbreiden. Nu schiet ie echt tekort!

Ik had mijn dongel ook via T-Mobile, maar moest daarmee stoppen omdat ik meer en beter moet kunnen internetten. In de winkel heb ik duidelijk gezegd dat het om OMZETTEN gaat en niet om OPZEGGEN. Hier is niet goed op gereageerd, waardoor ik nu (als iemand met een kleine beurs) met dubbele kosten zit.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Lisimo, dat is zeker niet de bedoeling! Zou je mij via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan zoek ik meteen voor je uit hoe het zit met je 4G voor Thuis (dongel) abonnement!

Reageer