Ik wil alleen als tip meegeven dat de verschillende handleidingen verzuimen te vermelden, dat je voor tv naar een ander kanaal moet switchen (aux/hdmi). Als je dat niet weet, begrijp je niet waarom geen beeld krijgt!
Verder vind ik het flauw dat ik dubbel moet betalen namelijk voor mijn oude internetverbinding (via dongel) en nu via de router.
Mij is niet goed uitgelegd, dat ik de oude verbinding een maand van tevoren moest opzeggen. In de winkel heb ik daarentegen goed aangegeven dat ik mijn abonnement wil omzetten.
Beste antwoord door Sterre
Van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Wat leuk dat je bij ons een abonnement hebt genomen.
Bedankt voor je feedback. Dat helpt ons altijd om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Begrijp ik goed dat je graag foutmeldingen/oplossingen in de handleiding zou willen zien? Dat vind ik een goed idee.
Ik snap dat de dubbele kosten niet fijn zijn. Het is een beëindiging van een dienst, dan geldt er inderdaad een maand opzegtermijn. Had je jouw dongel ook via T-Mobile? Zo ja, dan lijkt het me inderdaad een idee als ik voorstel om dit proces te onderzoeken!
Mocht je nog vragen hebben over jouw T-Mobile Thuis, stel ze gerust! Ik help je graag.