Beantwoord

nieuw retourproces gaat fout

• 23 juni 2020
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Ik al heel veel mails gehad dat ik de apparatuur nog niet retourgestuurd had. Terwijl ik dat al 2 weken geleden heb gedaan. Dit keer gaat het om een TV box, vorige keer ging het om een modem. Toen is er ook al €75 on te recht in rekening gebracht. Dit is pas een maand later recht getrokken. Nu gaat het om een onterechte boete van €90 die waarschijnlijk ook in rekening gebracht gaat worden. Deze ga ik niet vooruit betalen. T-Mobile heeft het retourproces duidelijk  niet op orde!

icon

Beste antwoord door stefan.1997 24 juni 2020, 12:54

Ik heb alleen de 3S code

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @stefan.1997, daar lijkt iets niet helemaal lekker te gaan inderdaad. Sorry dat je hier al tot twee keer toe de dupe van bent geworden! 

Ik heb ons retoursysteem gecheckt maar kom geen geretourneerde box tegen. Zou je het verzendbewijs in een screenshot/foto kunnen posten in dit topic, alsjeblieft? Dan ga ik ermee aan de slag. Nogmaals sorry Stefan, je hebt ook gewoon gelijk dat dit verbeterd kan en moet worden!

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb alleen de 3S code

Reputatie 7
Badge +7

Top, bedankt @stefan.1997 ! Je pakket is bezorgd bij het distributiecentrum en zal binnen veertien dagen retour gemeld worden. Ik zet het als notitie bij je klantprofiel! 😁👍

Reputatie 6
Badge +3

Nog steeds niet opgelost. Ik baal hier enorm van. Zojuist contact gehad met de klantenservice. Er staat nu een factuur open van €130,- open. Ik heb deze factuur zelf gestoneerd omdat ik die €90,- niet vooruit ga betalen. Er is al een creditatie gemaakt, maar die wordt pas volgende maand verwerkt. Nu heb ik eindelijk het nummer van de financiële afdeling te pakken. Vrijdag moet ik bellen om hopelijk alles af te ronden.

Ook hoop ik dat er nu niks fout gaat anders wordt ik afgesloten. Ik heb niks fout gedaan. De fout zit hem in het nieuwe retourproces. Ik hoop daarom ook dat T-Mobile zijn fout ruiterlijk toegeeft en een evt compensatie vind ik op zijn plaats. 

Ik ben het echt een beetje zat. Het is dat ik niet wil overstappen, omdat ik te vrede ben over de diensten en gezinsleden vastzitten aan mobile abonnementen, anders had ik dat misschien wel gedaan. 

Reageer