Beantwoord

Nieuw T-Mobile Thuis e-mailadres instellen

• 23 september 2017
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Als ik een mail-account aanmaak, omdat ik mijn @vodafonethuis.nl naar een @t-mobilethuis.nl mailadres wil veranderen, krijg ik steeds de melding dat ik een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord invul. Ik snap niet waarom, omdat ik niks verandert heb daarmee. Wat moet ik doen?:?
icon

Beste antwoord door Brian 27 september 2017, 09:56

Hi coen711, ik ga je van meer duidelijkheid voorzien! Je hebt al een vodafonethuis.nl e-mailadres, wij zetten deze voor je om naar een @t-mobilethuis.nl e-mailadres, hier hoef je zelf niets voor te doen! Je kan inloggen op My T-Mobile Thuis met je huidige vodafone e-mailadres óf het persoonlijke e-mailadres dat je op hebt gegeven bij je aanmelding. Inloggen op My T-Mobile Thuis doe je hier. Mocht je het wachtwoord kwijt zijn of je My T-Mobile Thuis account nog niet eerder geactiveerd hebben dan vind je hier meer informatie. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de club. Wij zijn het ook zat.... En besloten dat we gaan opzeggen. Ben er klaar mee.
Reputatie 6
Badge +7
Hi coen711, ik ga je van meer duidelijkheid voorzien! Je hebt al een vodafonethuis.nl e-mailadres, wij zetten deze voor je om naar een @t-mobilethuis.nl e-mailadres, hier hoef je zelf niets voor te doen! Je kan inloggen op My T-Mobile Thuis met je huidige vodafone e-mailadres óf het persoonlijke e-mailadres dat je op hebt gegeven bij je aanmelding. Inloggen op My T-Mobile Thuis doe je hier. Mocht je het wachtwoord kwijt zijn of je My T-Mobile Thuis account nog niet eerder geactiveerd hebben dan vind je hier meer informatie. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer