Beantwoord

Nieuwe klant, haal snelheid neit en problemen TV

• 11 november 2019
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Sinds vandaag ben ik aangesloten op T-Mobile thuis. En ik kan wel huilen!

Allereerst werkt de tv-box niet. De monteur van Guidion heeft meteen gebeld om dit te melden en een andere aan te vragen. Krijg ik een mail met daarin de vermelding dat het meer dan 10 dagen duurt om deze te verzenden. Als ik daarna bel met de klantendienst, krijg ik te horen dat het druk is en dat ik dan moet bellen na deze periode om krediet te krijgen voor de periode dat ik geen tv kan kijken.

De internetsnelheid is 5.83Mbps download. Ik heb een abonnement voor 750! De minimumcriteria ligt op 75% - dat is 562,5. 

8 keer op 10 krijg ik een time-out error als ik een webpagina wil laden!!

Er zijn 14 dagen bedenktijd, maar deze gaan in lang voordat er aansluiting is (besteld in augustus, aansluiting in november...)

Bestaat er dan niet iets als een proeftijd?

Ik wil graag mijn abonnement voor T-Mobile thuis herroepen/annuleren/ongedaan maken -kosteloos.

icon

Beste antwoord door Brian 18 november 2019, 16:39

Hi @HildeVerschooten, dit gaan we natuurlijk meteen voor je oplossen! De nieuwe TV Box heb je inmiddels ontvangen, gaat het hiermee beter? Wat je snelheid betreft kijk ik graag met je mee. De snelheid van 750 Mbit is een bekabelde snelheid en bekabeld zou je deze zeker moeten. Ik zie dat je de snelheid inmiddels hebt verlaagd naar 100 Mbit, als je een pc of laptop bekabeld aansluit en dan een speedtest uitvoert via deze link welke snelheid haal je dan? Als deze nog steeds niet goed is plaats hier dan het resultaat dan kijk ik graag met je mee! Is je bekabelde snelheid wel goed maar de Wifi snelheid niet? Dan vind je in dit topic wat je kan doen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hi @HildeVerschooten, dit gaan we natuurlijk meteen voor je oplossen! De nieuwe TV Box heb je inmiddels ontvangen, gaat het hiermee beter? Wat je snelheid betreft kijk ik graag met je mee. De snelheid van 750 Mbit is een bekabelde snelheid en bekabeld zou je deze zeker moeten. Ik zie dat je de snelheid inmiddels hebt verlaagd naar 100 Mbit, als je een pc of laptop bekabeld aansluit en dan een speedtest uitvoert via deze link welke snelheid haal je dan? Als deze nog steeds niet goed is plaats hier dan het resultaat dan kijk ik graag met je mee! Is je bekabelde snelheid wel goed maar de Wifi snelheid niet? Dan vind je in dit topic wat je kan doen!

Reageer