Beantwoord

Nieuwe klant, inloggen

  • 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Ik moet een wachtwoord aanvragen voor mijn t-moble account. Ik heb al mijn tmoblethuis en mijn eigen mailadres gebruikt, ik krijg in beide gevallen te horen dat er een mail is gestuurd naar de bekende adressen, maar ik ontvang geen mail en heb dus nog steeds geen wachtwoord.
Groeten
Gerrot
icon

Beste antwoord door Brian 4 juni 2019, 16:09

Hi @Nonkel, ik heb meteen voor je meegekeken en ik zie dat jouw aanmelding is geannuleerd, is dit inderdaad de bedoeling of gaat er hier iets mis? Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Nonkel, ik heb meteen voor je meegekeken en ik zie dat jouw aanmelding is geannuleerd, is dit inderdaad de bedoeling of gaat er hier iets mis? Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer