Beantwoord

nieuwe modem en tv kastjes

• 18 april 2021
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Beste t mobile,

Mijn modem en tvkastjes werken zeer slecht dit heeft een buurman van mij ook en heeft van jullie een nieuwe modem en tvkastjes gehad. 

Aangezien ik dit zelfde probleem heb en ik hier niet vrolijk van wordt, ik graag een nieuwe modem en 2 nieuwe tv kastjes ontvang. zo dat ik weer kan genieten van het abonnement.

Ik hoop dat jullie snel reageren wand de berijkbaarheid is momenteel niet heel prettig

icon

Beste antwoord door Boris 20 april 2021, 13:36

Hoi @Bvrolijk ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring! Ik ben direct voor je mee gaan kijken naar de verbinding en zie dat je in de regio Dordrecht woont. We hebben enkele problemen gehad, maar deze zijn reeds opgelost. Vaak wil dan een reset van het modem (link is klikbaar) nodig zijn om deze helemaal goed te krijgen. Laat je het weten of dit lukt? Ik hoor het graag van je. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Bvrolijk 

Wat zijn de problemen precies?

Heb je de modem al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Hallo @Waqqas,

Uiteraard heb ik alles al gedaan wat er op de website gezegt word " we komen niet uit een ei" maar het help geen moer en ben er nu wel klaar mee het word alleen maar erger slechte internet op alle vlakken tvkastjes lopen steeds vast waardoor ik er nu al 1 niet meer in gebruik heb. 

Ik ga er van uit dat er nu een zyxel modem en 2 nieuwe tv kastje worden op gestuurd waar t mobile op staat en niet die andere kastjes.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Bvrolijk ,

Dit is een niet erg vriendelijke reactie richting @Waqqas . Hij is net zoals wij gewoon klant bij T-Mobile en probeert te helpen.

Als je gewoon eens duidelijk omschrijft tegen welke problemen je aanloopt kunnen wij of eventueel een moderator helpen. De moderatoren reageren dan vanzelf op je bericht .

Hallo @soepkip67

Omdat t mobile door corona slecht berijkbaar is dat staat overigens ook op de site verwacht ik dat als je Ier iets plaats t mobile zelf reageer.

De problemen zijn slecht internet/wifi heb soms nog niet eens berijk als ik voor de modem zit. de tv kastjes die steeds vast lopen waarvan ik er nu 1 al niet meer gebruik.

Reputatie 6
Badge +2

@Bvrolijk ,

De Community werkt vooral met het principe klant helpt klant. De moderatoren kijken wel mee,indien er dan geen oplossing is, pakken zijde berichten op in volgorde van binnenkomst. 

Dus zul je nog even geduld moeten hebben.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Bvrolijk ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring! Ik ben direct voor je mee gaan kijken naar de verbinding en zie dat je in de regio Dordrecht woont. We hebben enkele problemen gehad, maar deze zijn reeds opgelost. Vaak wil dan een reset van het modem (link is klikbaar) nodig zijn om deze helemaal goed te krijgen. Laat je het weten of dit lukt? Ik hoor het graag van je. 

Hoi @Boris,

Klopt dat er problemen zijn geweest in Dordrecht maar had voor die tijd al problemen,

Heb alles al heel vaak gereset ook na dat de problemen zo als u aangeeft zijn op gelost bij 't mobile maar voor alsnog geen verbetering. zoals ik al in een eerder bericht aangaf had een buurman ook problemen maar die heeft netjes een nieuwe modem en tv kasje gehad.

Vandaar ik de berichten heb geplaats wand ook de chat werk niet zo als het hoor.

Reageer