Sticky

[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

  • 21 februari 2019
  • 35 reacties
  • 26155 Bekeken
[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 2
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.

Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.

Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.


Tja dan moet T-Mobile niet zeggen dat ze toekomstige verbeteringen hier met ons willen delen. Ook loopt de concurentie voor met vooral het tv gedeelte, dus dat T-Mobile functies ontwikkeld die de concurrentie niet heeft lijkt mij heel sterk.
Het aantal volgens de wet minimaal toegestane zenders in het basispakket is, als ik mij goed heb laten informeren, 30 zenders.

In het pakket van T-Mobile thuis zitten tientallen regionale en lokale zenders waar niemand naar kijkt of überhaupt van het bestaan van die zenders afweten.

Het mag best minder maar het liefst zie ik dat T-Mobile thuis de klant de gelegenheid geeft om zijn/haar eigen basispakket samen te stellen. (Knippr)

- A LA CARTE uitbreiden met meer zenders en pakketten.

- VIDEOSHOP uitbreiden met voorgestelde/aanbevolen films/series afhankelijk van wat al door de klant is bekeken.

Misschien iets voor in de toekomst: De mogelijkheid om de TV-BOX ook als modem te kunnen gebruiken. Dit kan met de Mediabox XL van Ziggo bijvoorbeeld.


Na twee keer klikken op OKE knop, graag ook de optie OPNEMEN toevoegen. (Onder de opties begin gemist en kijken.



- GIDS uitbreiden met de mogelijkheid om door de programmering van 1enkele zender te kunnen bladeren. Hierbij is het belangrijk ook terug te kunnen klikken.





Satif
Reputatie 2
Komt er in oktober wel wat? Nu al bijna 2 maanden geen update.☹Graag wat toekomstige updates delen!
Het viel mij op dat na een storing (bezoek waar ik niet bij was) mijn Vigor2132FVn een veel beter signaal gaf.

Voorheen had ik op zolder (stalenplaten in de vloer) geen bereik, nu wel.

firmware van Apr 21 2017, maar ik weet niet wat ik hier voor had.
backoffice heeft nu wel hele andere opties.
Reputatie 2
Het wordt alleen maar slechter met de tv box 😞

Programma Gemist is vanaf heden niet meer beschikbaar voor FOX Sports op de TV Box. Maar geen zorgen, je hoeft geen wedstrijd te missen! Via TV Anywhere kan je FOX Sports 1 tot zeven dagen terug kijken. Daarnaast kan je via de FOX Sports Go app (beschikbaar bij het FOX Sports Eredivisie en FOX Sports Compleet pakket) álle FOX kanalen terug kijken. Hier zijn dus nog steeds al jouw favoriete sportuitzendingen beschikbaar!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @BertV00, alle modems draaien op dezelfde firmware. Dikke kans dat de monteur instellingen heeft aangepast. Goed nieuws: die hebben we hier uitgelegd en beschreven zodat je dit ook zelf kunt doen: Verbeter je Wifi. Super toch?

Hoi @WhySoSerious, leuk om je betrokkenheid bij dit topic te zien. Het is inderdaad wat rustig de laatste tijd. Vanwege de zomervakantie is het wat rustiger geweest, maar weet dat we met heel veel verbeteringen bezig zijn. Zodra we zeker weten wanneer er een verbetering is doorgevoerd of op stapel staat, zullen we het direct hier laten weten!

Ik zou ook graag vernemen dat / wat er op korte termijn wordt verbeterd. In de zomer werd gehint dat na de zomer een aantal mooie wijzigingen zouden worden doorgevoerd. Behoudens wat rare storingen in de TV Anywhere app (die overigens zeer snel verholpen werden) merk ik weinig verandering...

Punten die ik erg graag verbeterd zou willen zien:

1. TV Anywhere en TV box functionaliteit gelijkstellen (en dan naar beste van beiden). 

2. Afspraken maken met tv tv aanbieders dat alle content kan worden teruggekeken en daarbij ook vooruit / achteruit kunnen spoelen

3. Opnemen in de cloud

Ik denk dat klanten dan bereid zijn om meer te betalen.

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

Reputatie 7
Badge +5

You never know with T-Mobile Thuis. Al zou ik de verwachtingen nog niet te hoog maken. Ze zijn sowieso met leuke dingen bezig. Alleen wanneer???

Reputatie 2

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

In het jaar dat ik bij t-mobile heb gezeten, heb ik geen verbeteringen gezien. Zo te zien kun je nu ook niet meer een tv-ontvanger bestellen met opname-functie. Dat doet je misschien denken aan dat ze met cloud opname bezig zijn. 

Ik denk in de praktijk dat dit zeker nog twee jaar gaat duren. Dit is echt een gemiste kans van t-mobile. 

Mijn ervaring met KPN is dat ik midden het programma op record kan drukken en dan wordt het hele programma volledig opgenomen. Bij T-Mobile wordt er alleen vanaf dat moment opgenomen. Dus een half programma.
Terugkijken via de gids. Ook een groot gemis. Om maar te zwijgen over de hoekie toekie implementie van uitzending gemist. Deze interface doet mij denken aan XMS 12 jaar geleden. 

Pas als het TV product een complete overhaul heeft gekregen, ben ik bereid terug te gaan.

Reageer