Sticky

[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

• 21 februari 2019
  • 27 reacties
  • 24462 Bekeken
[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 2
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.

Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.

Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.

Tja dan moet T-Mobile niet zeggen dat ze toekomstige verbeteringen hier met ons willen delen. Ook loopt de concurentie voor met vooral het tv gedeelte, dus dat T-Mobile functies ontwikkeld die de concurrentie niet heeft lijkt mij heel sterk.
Het aantal volgens de wet minimaal toegestane zenders in het basispakket is, als ik mij goed heb laten informeren, 30 zenders.

In het pakket van T-Mobile thuis zitten tientallen regionale en lokale zenders waar niemand naar kijkt of überhaupt van het bestaan van die zenders afweten.

Het mag best minder maar het liefst zie ik dat T-Mobile thuis de klant de gelegenheid geeft om zijn/haar eigen basispakket samen te stellen. (Knippr)

- A LA CARTE uitbreiden met meer zenders en pakketten.

- VIDEOSHOP uitbreiden met voorgestelde/aanbevolen films/series afhankelijk van wat al door de klant is bekeken.

Misschien iets voor in de toekomst: De mogelijkheid om de TV-BOX ook als modem te kunnen gebruiken. Dit kan met de Mediabox XL van Ziggo bijvoorbeeld.

Na twee keer klikken op OKE knop, graag ook de optie OPNEMEN toevoegen. (Onder de opties begin gemist en kijken.

- GIDS uitbreiden met de mogelijkheid om door de programmering van 1enkele zender te kunnen bladeren. Hierbij is het belangrijk ook terug te kunnen klikken.

Satif

Reageer