Sticky

[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

  • 21 februari 2019
  • 70 reacties
  • 34665 Bekeken
[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

70 reacties

Reputatie 3
Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.
Reputatie 7
Badge +8
het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇


Goede, toegevoegd! :)





Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.


We gebruiken custom firmware op de Draytek die we uiteraard up-to-date houden, deze zijn dus zeker veilig! De A140 TV Boxen zijn inderdaad nog van het Vodafone tijdperk. Er zijn er nog een klein aantal in gebruik die we nu dus aan het vervangen zijn ;)

Reputatie 7
Badge +8

Hi @FRaGMaN, dat is gek! Heb je al even een reset van de TV Box geprobeerd? 

Reputatie 3

Een smart tv app zou ook een uitkomst zijn. Dan kan die oude decoder, die nog steeds geen update heeft de kast in.

Canal Digitaal had het al en nu ook beschikbaar bij KPN! 

https://tweakers.net/nieuws/159980/kpn-maakt-smart-tv-app-beschikbaar-voor-lg-televisies.html

Verbetering van de service?

begin eens met het verlenen van service. Door ondeskundig personeel een training te geven  over informatie delen. Als je ga verhuizen als trouwe t mobile klant en t mobile mee neemt even duidelijk uitleggen dat maar op 1 locatie tegelijkertijd tv en internet kan zijn. En op dit moment in mij situatie 2 weken geen tv en internet op geen enkel adres. En als je bel dan kan niemand wat voor je doen. Top!!!! Deze klant ben je kwijt ga zo door!!!! Mond op mond reclame is de beste!!!!

Is er al enig zicht op 'Opnemen in de cloud’?

Ik wel graag overstappen naar T-mobile Thuis, maar deze omissie is echt een no-go.

Reputatie 7
Badge +7

@TAVL@martva en @WhySoSerious We zijn inderdaad met leuke dingen bezig (achter de schermen), het is wat kinderachtig maar hier kan ik nu nog niets over melden. Het stukje cloud-opnames zal jullie al niet vreemd in de oren klinken. :wink: Hieronder alle belangrijkste FAQ’s nog even op een rijtje:

Q. Gaat T-Mobile Thuis Cloud Opnemen aanbieden?
A. Ja, T-Mobile zal vanaf begin volgend jaar Cloud Opnemen gaan aanbieden.

Q. Wordt Cloud Opnemen ook aangeboden aan bestaande klanten?
A. Ja, deze dienst zal gaandeweg het jaar ook beschikbaar komen voor bestaande klanten.

Q. Welke zenders kan ik opnemen via Cloud Opnemen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Wat is de opslagcapaciteit en opslagduur van Cloud Opnemen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Wat gaat Cloud Opnemen per maand kosten?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Voor welke apparaten zal Cloud Opnemen beschikbaar komen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

 

Check ook het topic waarin dit, op gewiekste wijze, geïntroduceerd is door een topper: Cloud-opnames 2020.

 

Het idee om een Smart TV app te introduceren slingert ook al langer rond, dus die nemen we absoluut mee in de concept-ontwikkeling. Echt concrete antwoorden, op de cloud na, kunnen we daarom nog niet helemaal bieden. Maar het komt er echt wel aan! 

Reputatie 4
Badge +3

Hi @V. de Meijer , er is zeker zicht op het opnemen in de cloud! Ik kan je nog geen exacte datum geven, maar we zijn heel hard bezig om dit binnenkort te lanceren. Hou de Community in de gaten, zodra het live staat gaat hier zeker over gepraat worden. :blush:

Kunnen we dit echt geloven, of word het toch weer later en later en later @Jason , Er word heel veel beloofd maar zelfs een simpele firmware pushen lukt 2x niet op de duidelijk aangegeven datum en tijd, dus geloven doen we maar in de kerk of moskee of waar dan ook, maar ik wil daden zien.

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Een TV-Box met HD aanschaffen, waar ik aan denk, is dus nu niet raadzaam?

Dat denk ik niet, maar als het weer word uitgesteld word het langer wachten.

Zou vorig jaar al komen als je tussen de regels leest.

Reputatie 7
Badge +19

Als je goed de community in de gaten houd wordt het nieuwe tv platform al getest door sommige klanten maar misschien zijn er nog wel wat zaken die eerst verbeterd moeten worden voordat het gelanceerd kan worden.

Reputatie 1

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hoe wordt je tester van het nieuwe platform.

Tevens roept het ook enkele vragen op, zoals of er nieuwe TV boxjes worden geintroduceert met het nieuwe platform en zo ja, worden nieuwe klanten zoals bij het Zyxel modem weer als eerst bedient?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Er lijkt nu toch echt beweging te zijn @Doornekamp33.:zipper_mouth::zipper_mouth: :zipper_mouth:

Ik citeer: "Uitstekende service, daar doen we alles voor!"

Na 2,5 maanden ellende geloof ik je maar weinig @Piotr, net als de rest van je collega's die van alles roepen. Je bent ongetwijfeld welwillend, samen met jou nog een zwik collega's, alleen iets voor elkaar krijgen "ho maar". Aan elkaar geregen door fouten!

Zorg eerst dat je goed op de kleintjes let en optimaliseert waar nodig voordat je allerlei nieuwe zaken ontwikkelt... wij het kleine niet eert,…

Wat een bagger... uitstekende service😡🤬

Klopt @TAVL , Nu hopen dat het ook eens snel gaat, en niet weer steeds vooruit word geschoven, wat ik er van weet ziet het er goed uit wat het moet gaan worden.

Reputatie 7
Badge +7

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Reputatie 7
Badge +7

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@Jason Noem nu geen tijdschema, q1 kan zomaar weer later worden, we gaan het wel meemaken of dit wel gehaald word.

Reputatie 3

Wakker worden T-Mobile... Waar blijven de huidige en toekomstige verbeteringen?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

Reageer