Sticky

[Nieuws] Wijzigingen Thuis abonnementen T-Mobile

• 22 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 698 Bekeken
[Nieuws] Wijzigingen Thuis abonnementen T-Mobile
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2819 reacties

We willen ervoor zorgen dat ons aanbod én Klantvoordeel nóg scherper en eenvoudiger wordt. Op 9 september hebben we onze mobiele abonnementen al vernieuwd en vanaf vandaag hebben we nu ook een nieuw aanbod voor T-Mobile Thuis. Voor al onze klanten die zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebben, introduceren we tegelijk ons “Uit & Thuis” aanbod. Lees daar meer over in het topic: [Nieuws] Introductie Uit & Thuis. Hieronder leg ik met trots uit wat er voor Thuis gaat veranderen!

Voor Internet gaan we drie smaken aanbieden:

Snelheid download

Internet

Internet + TV

Alles-in-1

Basic

tot 50 Mb/s

€ 30

€ 45

(3 mnd € 30)

€ 47.50

(3 mnd € 32.50)

Fast

tot 100 Mb/s

€ 35

€ 50

(3 mnd € 35)

€ 52.50

(3 mnd € 37.50)

Premium

tot 1 Gb/s*

€ 40

€ 55

(3 mnd € 40)

€ 57.50

(3 mnd € 42.50)

We maken geen onderscheid meer op welk netwerk je zit. Je betaalt nu een prijs aan de hand van je snelheid: wel zo eerlijk en makkelijk! TV blijven we aanbieden voor de scherpe prijs van € 15,- per maand, inclusief de gratis app TV Anywhere. Ook voor vast Bellen blijven we dezelfde prijzen hanteren (vanaf € 2,50). 

*De downloadsnelheid is afhankelijk van de snelheid die we aanbieden op jouw adres. Vul je postcode in bij onze postcodechecker of bekijk jouw mogelijkheden in My T-Mobile Thuis

Dit wil ik! 

Ben je nog geen klant bij T-Mobile Thuis, bekijk dan snel je mogelijkheden op onze website of bel met 0800-0419 (ma t/m vr: 08.00 - 21.00, za: 08.00 - 18.00) voor een aanbod. Ben je al klant bij T-Mobile Thuis en wil je overstappen op het nieuwe aanbod? Dan kun je via My T-Mobile Thuis je nieuwe internetsnelheid selecteren en direct laten ingaan: Internetsnelheid aanpassen. Is jouw jaarcontract al verstreken en wil je gelijk verlengen voor een nieuw jaar? Dan kun je bellen met 0800-0092 en aangeven dat je wilt verlengen. 

Wat wordt mijn snelheid?

De snelheid die je krijgt, hangt af van de snelheid die we aanbieden op jouw adres. Kijk op onze postcodechecker welke snelheid dat voor jou is. Stel dat er maximaal 30 Mbit/s op jouw adres mogelijk is, dan kies je Basic en zal maximaal 30 Mb/s ontvangen. Stel dat er 1 Gb/s beschikbaar is op jouw adres, dan kun je kiezen uit alle drie de mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Kan ik gebruik blijven maken van mijn TV voucher?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Uit & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Uit & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Uit & Thuis erbij!

Ik blijf liever gebruik maken van mijn huidige Thuis abonnement. Blijft deze geldig?

Ja hoor! Geen probleem. Zo lang je niet verlengt of je Internetsnelheid aanpast, verandert er niets aan je abonnementsprijs. 

Ik heb al een T-Mobile Thuis abonnement met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een mobiel abonnement van T-Mobile bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je mobiele abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan heb je het nieuwe abonnement automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je dit abonnement alsnog in My T-Mobile aanmelden voor Klantvoordeel. Vervolgens voor je Thuis abonnement: kies in My T-Mobile Thuis voor één van de nieuwe bundels (Internet Basic, Internet Fast of Internet Premium) ga akkoord met de nieuwe voorwaarden.

Ik heb Klantvoordeel of nog een andere korting in combinatie met mijn mobiele abonnement. Kan ik deze behouden?

Geen probleem - deze blijven behouden! Je kunt wel je Internetsnelheid wijzigen naar Basic, Fast of Premium als dat gunstiger voor je uitpakt. 

Ik wil zelf het Klantvoordeel kiezen per abonnement. Kan dat?

Je kunt per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal op hun eigen voorwaarden zitten. Je kunt zelfs het nieuwe aanbod van Thuis kiezen en de oude klantvoordelen behouden - met uitzondering van de speedupgrade. 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Uit & Thuis, wat betekent dat?

Hide content

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

2 reacties

Kunnen jullie me uitleggen waarom ik sinds gisteren geen 200 of 500mbit meer kan kiezen?

Ik wil gebruik maken van de nieuwe combi-deal omdat ik ook unlimited mobiel heb, maar ik word hiermee eigenlijk gedwongen te downgraden naar 100mbit terwijl we nu nog de 200mbit hebben lopen.

Behoud ik de 200mbit zolang ik niets wijzig?

Danny; ik denk dat deze post je vraag kan beantwoorden: https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-introductie-uit-thuis-316164?postid=1522916

Reageer