Beantwoord

Nog steeds geblokkeerd ondanks betaling

• 14 mei 2019
  • 3 reacties
  • 442 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Ik heb vorige week een betaling gedaan en ik ben nu nog steeds geblokkeerd. Via chat op Facebook heb ik ook al contact gezocht en het zou naar afdeling T-Mobile thuis gestuurd worden, maar ik blijf geblokkeerd. Het schiet niet op zo en kan ook niet bellen

Kan iemand helpen?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 14 mei 2019, 15:33

Hoi @merel35, mijn aandacht heb je! Ik wil dit tot op de bodem voor je uitzoeken, maar daar heb ik wel jouw gegevens voor nodig. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik aan de slag!

Groetjes,

Cheyenne
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hoi @merel35, mijn aandacht heb je! Ik wil dit tot op de bodem voor je uitzoeken, maar daar heb ik wel jouw gegevens voor nodig. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik aan de slag!

Groetjes,
Cheyenne
Ik heb vandaag al een week geen wifi meer na geblokkeerd en betaald te hebben. Ik heb 9 mei 2019 handmatig het bedrag overgemaakt. Al paar dagen heb ik contact met een moderator van deze community, vervolgens mijn gegevens en screenshot van het overmaken via Facebook gestuurd, ik hoefde mij geen zorgen te maken omdat ze voor mij aan de slag zou gaan. Ik hoor nu niks meer van haar😢. HELP!!!

Merel
Reputatie 6
Badge +2
Hey @merel35, sorry voor de verlate reactie! Gelukkig heeft mijn collega Cheyenne je uit de brand kunnen helpen, top!😄 Mocht je nog hulp nodig hebben? Trek dan even aan de bel!

Reageer