Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag werkt niet


Ik ben net overgestapt van vodafone naar tmobile.
Ik kreeg een actieaanbieding omdat ik vodafone thuis en vodafone mobiel had.
Nu moest ik via de mail een link aanklikken om nummerbehoud aan te vragen, maar deze werkt niet.
Meerdere keren geprobeerd. :(
Zie foto.

Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Rosan 12 februari 2017, 17:18

Beste Bartbeer het beste kan je even wachten tot een moderator reageert of maandag even bellen met de klantenservice.

De optie die HugoB noemt is niet wat jij nodig heb en dan is de kans het fout gaat te groot aanwezig.
Jij wilt namelijk gebruik maken van een speciale actie en dan heb je de speciale code nodig die in de mail staat vermeld nodig.
Gebruik je die code niet gaat de aanvraag ook verkeerd heb ik al meermaals gelezen.

Hier de info over de actie,
https://www.t-mobile.nl/korting#faq

Zie hier een link naar het aanbod,
https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Kun je toevallig de link kopiëren? Waarschijnlijk zit er een foutje in de link.

Via onderstaande link kun je dit in ieder geval goed aanvragen:
https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/aanvragen
Reputatie 6
Badge +13
Beste Bartbeer het beste kan je even wachten tot een moderator reageert of maandag even bellen met de klantenservice.

De optie die HugoB noemt is niet wat jij nodig heb en dan is de kans het fout gaat te groot aanwezig.
Jij wilt namelijk gebruik maken van een speciale actie en dan heb je de speciale code nodig die in de mail staat vermeld nodig.
Gebruik je die code niet gaat de aanvraag ook verkeerd heb ik al meermaals gelezen.

Hier de info over de actie,
https://www.t-mobile.nl/korting#faq

Zie hier een link naar het aanbod,
https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod
Ok bedankt voor jullie reacties. Ik zal even wachten op een moderator en anders bel ik wel naar de klanten service.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Bart,

Zou je mij jouw nummer in een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik even kijken wat ik voor jou kan betekenen.
Hallo Hajar, ik heb al met de klantenservice gebeld en als het goed is word het opgelost.
Maar bedankt voor het reageren.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Bart,

Is het nu wel opgelost? 🙂
Nee, de nummerbehoud aanvraag ging niet goed en werd om onduidelijke reden geannuleerd.
Ik heb toen gebeld naar de klantenservice en zij zouden me een nieuwe sim kaart opsturen. En de vorige sim zou geannuleerd worden.

Gisteren mijn nieuwe sim ontvangen aan de deur en het nummerbehoud weer online aangevraagd.
Vandaag even gekeken naar de status...weer afgewezen. :? :(

Wel een beetje klaar mee nu, ik zal ze nog wel een keer moeten bellen.
Reputatie 6
Badge +2
REF: https://www.bellen.com/mobiel/nummerbehoud

Hoe kan ik een klacht indienen over nummer meenemen?

Het kan voorkomen dat nummerbehoud geweigerd wordt. Informeer bij je oude en nieuwe provider wat de reden van afwijzing is. Ben je het niet eens met de opgegeven reden, dan kun je onderstaande stappen volgen:

1. Dien een schriftelijke klacht in bij de aanbieder waar je naartoe gaat. Als de betreffende aanbieder weer geen nummerportabiliteit verleent, ga naar stap 2.

2. Ga naar de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC). Deze commissie doet bindende uitspraken in geschillen die voortvloeien uit de overeenkomst tussen consumenten en aanbieders. Je aanbieder moet wel zijn aangesloten bij de SGC. Van de mobiele providers zijn in ieder geval KPN, Vodafone, T-Mobile, Telfort en Tele2 aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie.



Het belangrijkste wat ik kan meegeven, vraag bij je oude en nieuwe provider wat de reden kan zijn voor het niet kunnen overzetten.
Zie in de melding dat er al een aanvraag loopt welke nog niet is afgehandeld, vraag naar deze status bij Vodafone.
Ze moeten daarover duidelijkheid verschaffen. Doen ze dat niet is de stap naar de geschillencommissie de enige stap.

Reageer