Beantwoord

onbekende factuur

• 12 januari 2021
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

Goedemiddag,

Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een onbekende factuur van €277,15

Nergens in mijn abonnement was dit bedrag terug te vinden. 

icon

Beste antwoord door Jason 14 januari 2021, 13:06

Goedemiddag @AlwinMaaike-8691, welkom op de Community!

Graag zoek ik tot op de bodem voor je uit waar dit bedrag vandaan komt. Heb je de factuur gekregen van Thuis of van Mobiel?

Ik heb namelijk je Thuiscontract erbij gepakt en zie geen enkele factuur die dit bedrag toont, zoals je zelf al aangeeft. Heb je een screenshot van de desbetreffende factuur? Dan gaan we samen op speurtocht naar de achterliggende reden en waar het vandaan komt!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @AlwinMaaike-8691, we spraken elkaar al in de privéberichten, maar voor de volledigheid, zet ik de uitkomst hier ook neer:

Dit bedrag is opgemaakt uit een afkoopsom omdat jouw oude contract (van voor de verhuizing) niet goed opgezegd is. Dat is volledig onze schuld; sorry daarvoor!

Ik heb dit bedrag meteen vergoed en het zal rechtgetrokken worden. Je ontvangt hier direct een bevestiging van zodat.

Nogmaals, sorry voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @AlwinMaaike-8691, bedankt voor de foto!

Indien je verhuisd bent, vermoed ik dat deze factuur dan aangemaakt is op het oude adres. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je oude postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft?

Dan check ik zo snel mogelijk waarom we deze factuur gestuurd hebben.

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je terugkoppeling @AlwinMaaike-8691! Ik zie de screenshot graag tegemoet in dit topic - uiteraard met persoonlijke gegevens donker gemaakt/verwijderd.

Goedemiddag,

Het betreft een afschrijving van T-mobile thuis.

Ik ben wel verhuisd maar niet aan dat ik voor een verhuizing een dergelijk bedrag moet betalen.

Ik heb een factuurnummer en screenshot voor u.

In afwachting.

Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @AlwinMaaike-8691, welkom op de Community!

Graag zoek ik tot op de bodem voor je uit waar dit bedrag vandaan komt. Heb je de factuur gekregen van Thuis of van Mobiel?

Ik heb namelijk je Thuiscontract erbij gepakt en zie geen enkele factuur die dit bedrag toont, zoals je zelf al aangeeft. Heb je een screenshot van de desbetreffende factuur? Dan gaan we samen op speurtocht naar de achterliggende reden en waar het vandaan komt!

Reageer