Beantwoord

Onderbreking in diensten zondagavond?

Waarom doet mijn T mobile thuis het niet? Geen tv geen wifi😡😡
Zit op mijn gemak tv te kijken houdt hij er ineens mee op, klantenservice/storingsdienst niks te bereiken op zondag avond.
Alles al een keer van de stroom af gehad, kabels nagekeken etc zoals op de site staat maar nog altijd niks.
Niemand bereikbaar, wie kan min helpen??
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 19 juni 2017, 22:58

@Gijsj16, @HerelsTom

Er is op dit moment een landelijke storing.
Meer informatie en updates kun je hier vinden.

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Idem dito. Ik ervaar nog steeds zelfde probleem
Ook bij ons alle T-Mobile Thuis diensten plat. Ineens foetsie. Zonde, was net in online game, char molm -.-
Reputatie 1
4041 hier ook alles uit. Zelfs mobiele netwerk doet het niet. Ii heb bd dienst en hoop dat dit snel gefikst wordt
2587 Hier. En ja, nog steeds niks.
Aha, er zit weer leven in. Althans, in de verbinding. Fijn.
Reputatie 6
Badge +5
@Marielle9, een onderbreking in diensten is niet fijn, zeker niet als dit net op zondagavond is. Dit is zo'n beetje de enige tijd dat de storingsdienst niet te bereiken is. 😞 Goed dat je het hier even op het forum meldde!

@iedereen, zijn de diensten bij iedereen weer terug? Als ik nu de meldingen doorloop, kom ik niets tegen uit Den Haag of Kesteren. Het zou dus allemaal weer in orde moeten zijn. Klopt dat? Ik hoor graag een update! 🙂
Reputatie 2
Bestaat er ook een storingspagina voor T-Mobile Thuis klanten? Hoewel ik al vrij snel geconstateerd had dat het buiten mijn eigen netwerk lag het probleem (WAN lampje brandde niet), is het wel fijn als je op basis van postcode storingen kan zien.

Verder zou ik graag willen weten tot in hoeverre het ADSL- en glasvezelnetwerk gesepareerd zijn. Ook dit met het oog op storingen. Werkt dat op elkaar door of kan glasvezel eruit liggen en ADSL niet bijv.

Tot slot ben ik wel benieuwd naar de oorzaak van de onderbreking.
Reputatie 1
Het lijk wel of ik geen IP krijg van jullie.. want nu heb ik het weer. De koek is op bij t-mobile.... bij Vodafone nog nooit problemen gehad spijt SPIJT heel veel spijt van jullie producten...
Reputatie 4
Badge +2
Ook hier ligt sinds een uur het Internet van T-Mobile Thuis eruit!
Klantenservice kun je niet meer bereiken, wat nu?
Reputatie 6
Badge +5
Hey HerelsTom, die signalen ontvangen we momenteel uit het hele land. Rond 22:50 krijg ik ook weer positieve signalen.
Reputatie 6
Badge +13
@Gijsj16, @HerelsTom

Er is op dit moment een landelijke storing.
Meer informatie en updates kun je hier vinden.

Groetjes,
Leroy
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt Leroy! Aangezien dit algemene topic er al is, gaat dit topic op slot.
Reputatie 6
Badge +5
Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak!