Beantwoord

Onjuiste info T-Mobile shop: geen voordeel met Zakelijk abonnement

• 9 januari 2018
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

zakelijk mobiel als zzp'er, dus t mobile op thuisadres, volgens tmobile shop wel korting tmobile thuis.

voor mijn zakelijk mobiel al jaren prive abo van tmobile?

vervolgens bericht gehad dat ik niet in aanmerking kom, na alles afgesloten te hebben.
icon

Beste antwoord door Sterre 10 januari 2018, 14:21

Hoi logeerhuis!

Dat is inderdaad niet netjes, dat je verkeerd geïnformeerd bent. Zakelijke abonnementen zijn namelijk uitgesloten van het Mobiel + Thuis Voordeel. De voorwaarden kun je vinden op: www.t-mobile.nl/voordeel. Omdat ik het niet eerlijk vind voor je, wil ik graag samen met jou kijken naar een oplossing. Kun je daarvoor jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij in een privébericht sturen? Bedankt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi logeerhuis!

Dat is inderdaad niet netjes, dat je verkeerd geïnformeerd bent. Zakelijke abonnementen zijn namelijk uitgesloten van het Mobiel + Thuis Voordeel. De voorwaarden kun je vinden op: www.t-mobile.nl/voordeel. Omdat ik het niet eerlijk vind voor je, wil ik graag samen met jou kijken naar een oplossing. Kun je daarvoor jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij in een privébericht sturen? Bedankt!

Reageer