Beantwoord

Onjuiste informatie op website

• 12 mei 2020
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Zag onder de glasvezel informatie pagina van T-Mobile een nieuwe concurrentievergelijker waarin er weer is lekker aan cherry picking gedaan kan worden. Maar wat opviel is dat er wat onjuistheden (onbedoeld natuurlijk) in zitten.

“Ziggo levert geen installatiemonteur.”

-In eerste instantie is het een DHZ propositie maar je kunt gewoon bellen voor een gratis installatiemonteur. 

“Alleen bij T-Mobile is de snelheid maandelijks aanpasbaar zonder een wijziging van het contract”.

-Bij KPN (met oude en nieuwe pakketten) ook, naar beneden of naar boven zonder verlenging van het contract.

“De bovenstaande prijzen zijn vergeleken op 11-03-2019.”

-Ik neem aan dat 2020 wordt bedoeld, in 2019 had KPN  namelijk nog geen 1Gigabit

Als je zo'n vergelijking maakt moet de inhoud wel kloppen, nu misleid je gewoon potentiële klanten. 

icon

Beste antwoord door Piotr 14 mei 2020, 12:33

Hey @prodigy,

Bedankt voor je feedback! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van de huidige propositie van onze concurrenten, maar als jij aangeeft dat het niet klopt dan moeten we dat zeker aanpassen! Ik heb dit gemeld bij de desbetreffende afdeling en gevraagd of we het schema kunnen updaten naar de huidige aanbod. :thumbsup:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @prodigy,

Bedankt voor je feedback! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal op de hoogte ben van de huidige propositie van onze concurrenten, maar als jij aangeeft dat het niet klopt dan moeten we dat zeker aanpassen! Ik heb dit gemeld bij de desbetreffende afdeling en gevraagd of we het schema kunnen updaten naar de huidige aanbod. :thumbsup:

Reageer