Beantwoord

ontbrekende facturen in online paneel

  • 6 januari 2021
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil de internetkosten declareren bij mijn werkgever en zij hebben alle facturen nodig. In mijn online account ontbreken twee facturen (juni en december). Kunt u alstublieft nagaan waarom ze ontbreken, of ze misschien per e-mail sturen?

 
icon

Beste antwoord door Jason 8 januari 2021, 09:20

Goedemorgen @arekkkk, bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @arekkkk, welkom op de Community! 

We ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Sorry voor het ongemak. Vanmiddag zou dit in orde gemaakt moeten zijn!

Reputatie 7
Badge +7

@arekkkk Er is nu nog geen verbetering te zien jammer genoeg. Indien het straks nog niet gelukt is (omstreeks 17:15), zal ik morgenochtend direct opnieuw actie ondernemen.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @arekkkk, bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.

prima, dank u wel!

 
Reputatie 7
Badge +7

@arekkkk Mocht je in de toekomst nog eens tegen iets aan lopen of hulp kunnen gebruiken, neem dan weer contact op met ons via de Community. We helpen je met alle liefde aan oplossingen!

Stay safe!

Dit topic zal ik nu sluiten.