Beantwoord

onterechte boete

• 16 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Hoe bezopen is dit bedrijf eigenlijk om mensen op te zadelen met een boete voor apparatuur dat ze allang terug hebben ontvangen 

op 6-7 alles netjes teruggestuurd ook bewijs dat het is aangekomen en in ontvangst is genomen. Maar t-mobile bleef maar mailtjes sturen dat ze de apparatuur niet retour hebben gekregen ik heb toen div malen geprobeerd om telefonisch contact te maken met de klantenservice helaas werkt daar kennelijk niemand als je ruim 50 minuten in de wacht zit geloof je het wel dan maar via chat helaas ook niemand aanwezig dus het laatste via email op 20 -7 alles doorgegeven uiteraard weer 1 week verder eindelijk antwoord de juffrouw vroeg om een bewijs dat heb ik toen doorgemaild en kreeg te horen dat de spullen inderdaad retour was ze zou het afhandelen. hierna niks meer vernomen tot begin okt er ineens 305,- van mijn rekening was gehaald boete voor het niet retour sturen van de spullen. Ik heb dit bedrag gelijk weer retour gehaald en de klantenservice weer een mail gestuurd eindelijk naar 10 dagen weer eens antwoord weer een andere juffrouw deze ging eerst effe checken of de spullen inderdaad retour waren en dat waren ze ( alweer ) deze juffrouw ging mijn het advies geven dat ik toch echt die 305,- moest gaan betalen anders kwamen er ook nog incasso kosten voor mijn bij. De juffrouw vertelde dat ik het geld dan teruggestort zou krijgen rond 15 dec. Dus ik moet een boete gaan betalen voor spullen die allang terug zijn bij t-mobile en dan krijg ik het 2 en halve maand later weer het geld teruggestort. inmiddels vandaag weer een email met daar weer het verzoek om nu toch dringend die 305,- plus 15,- incassokosten te betalen.   Als wij dit soort praktijken doen worden we oplichters genoemd mensen komen onnodig door dit soort bedrijven als t-mobile in problemen. Hoe raak je klanten kwijt en sta je hoog aan de lijst met klachten  (die kennelijk niet worden opgelost )

icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2020, 12:07

@sennaluca

Je bent hier gister ook een topic over gestart. Het is niet nodig om meerdere malen je vraag/klacht te herhalen. De berichten worden op volgorde van plaatsen behandeld.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@sennaluca

Je bent hier gister ook een topic over gestart. Het is niet nodig om meerdere malen je vraag/klacht te herhalen. De berichten worden op volgorde van plaatsen behandeld.

Dit topic gaat op slot.