Beantwoord

Onterechte overname van aanlsuiting door T-Mobile

• 5 maart 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2

Graag uw aandacht voor het volgende:

1)      Op 21 oktober heb ik bij T-Moble onder andere een contract afgesloten voor vast internet thuis. 

2)      Op 23 oktober kreeg ik van T-Mobile bericht dat mijn toemalige provider Youfone het contract nog niet kon beeindigen, overstap was dus niet mogelijk, tenzij ik zelf bij Youfone zou opzeggen

3)      Op 23 oktober heb ik gelijk geantwoord met het herroepen van het contract voor de vaste aansluiting bij T-Mobile dat op 21 oktober was afgesloten. Zie onderstaand bericht. 

4)      Dit bericht werd door T-Mobile beantwoord op 23 oktober met de melding dat er een ticket nummer voor mijn bericht was aangemaakt:Ticket#2020102311010477 

5)      Op 23 februari 2021 (4 maanden later!!!) was mijn verbinding bij youfone verbroken en las ik een mail bericht van T-Mobile dat ik per 23 februari klant was bij T-Mobile

6)      Op 23 februari heb ik gebeld met de klantenservice van T-Mobile. Er werd bevestigd dat de herroeping van van 23 oktober ontvangen was. Ik kreeg een voucher om 7 dagen lang onbeperkt 5G te kunnen gebruiken zodat ik via een hotspot thuis enigszins een internetverbinding in stand kon houden voor onze thuis studerende kinderen en voor het thuiswerk voor mijzelf. Er werd voorts bevestigd dat een eventuele overstap boete van Youfone door T-Mobile betaald zou worden

7)      1 maart heb ik nogmaals gebeld met jullie klantenservice om een aantal vragen te bespreken. Er werd mij medegedeeld dat ikzelf Youfone opgezegd zou hebben, en dat T-Mobile zich nergens anders van bewust is…

op 1 maart heb ik een mail met het volledige verhaal gericht aan de klantenservice van T-Mobile met een aantal vrage. Tot heden nog geen antwoord? Hoe serieus word je (beet-) genomen als klant bij T-Mobile?

Het bovenstaande is een duidelijk voorbeeld van een onrechtmatige stopzetting van mijn Youfone contract door T-Mobile. 

Ik heb hierover de volgende vragen:

-          Hoe heeft dit kunnen gebeuren?

-          Kan T-Mobile bevestigen dat een eventuele overstap boete van Youfone door T-Mobile betaald wordt?

-          Het mag duidelijk zijn dat ik geen aansluit kosten ga betalen voor dit verhaal!

-          Wanneer kan ik een serieus antwoord verwachten van T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Boris 10 maart 2021, 10:04

Hoi @FraBie ,

Ik ga graag kijken wat ik voor je kan doen. Om de achterkant te bekijken en de situatie duidelijker te krijgen, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Met deze gegevens kan ik beide dossiers erbij pakken en zien wat er vanaf onze kant is gebeurd. Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @FraBie ,

Ik ga graag kijken wat ik voor je kan doen. Om de achterkant te bekijken en de situatie duidelijker te krijgen, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Met deze gegevens kan ik beide dossiers erbij pakken en zien wat er vanaf onze kant is gebeurd. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

dank voor de reactie. Afgelopen maandag werd ik al gebeld door je collega van de customerservice. Zij heeft naar het geval gekeken en afgelopen vrijdag beantwoord. Hiermee is het in ieder geval gedeeltelijk opgelost.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @FraBie, wat ontzettend fijn dat het gedeeltelijk is opgelost. Als wij vanaf deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag!

Reageer