Beantwoord

Onterechte rekening


Ik heb al meerdere keren een e-mail gestuurd naar Klantenservice@t-mobilethuis.nl over een onterechte factuur.

In december heb ik mijn t-mobile thuis contract opgezegd. die zou direct stop gezet worden, met in achtname van een maand zou dat 31-01-2018 worden. echter krijg ik in februari alsnog een factuur van 50euro met tekst: "Maandelijke kosten 1 februari tot 28 februari":?:?:?

Ik heb in de 3e week van januari al mijn T-mobile thuis producten al op moeten sturen in de door jullie gegeven opstuur-doos.:?

waarom krijg ik alsnog een rekening voor iets wat ik al niet eens meer heb kunnen gebruiken?:@:?

ik wil graag een goed en duidelijk antwoord, want na meerdere malen contact te hebben gehad, zowel telefonisch, per E-mail en via de Chat, ben ik nog steeds niet goed geholpen.

sterker nog, telefonisch werd er toegezegd dat het inderdaad een fout was in jullie systeem, en dat de maand februari gecrediteerd werd. Achteraf kreeg ik een e-mail bevestiging met als antwoord dat ik maar 14,29 terug krijg.

of te wel ik betaal voor Februari 50 euro, en ik krijg maar 14,29 terug?? Jullie zijn niet goed bezig zo!!:@

Ik wil het gehele bedrag van 50 euro ( voor de maand die ik dus niet hoor te betalen)

graag wil ik HEEL SNEL antwoord van jullie!!!!!!!!:@

zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen
icon

Beste antwoord door Brian 7 March 2018, 11:23

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hi DeKameleon, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik kan je direct geruststellen, de kosten voor februari worden deze maand verrekend! Je ontvangt dus het volledige bedrag van € 50,- gewoon van ons terug!

Ik zie dat er wat miscommunicatie is ontstaan met mijn collega dus ik geef je graag nog wat meer uitleg: Wij hebben netjes jouw opzegging per 31-01-2018 ontvangen en verwerkt. Na jouw opzegging heeft de nieuwe bewoner zich aangemeld bij een andere provider met de startdatum per 09-02-2018. Op het moment dat wij dit verzoek doorkrijgen wordt de datum automatisch aangepast naar de nieuwe startdatum zodat de periodes op elkaar aansluiten. Maar omdat jij niet meer de bewoner bent en al opgezegd hebt heeft dit natuurlijk niets meer met jou te maken. Daarom wordt er nadat de aansluiting is stopgezet netjes een eindfactuur opgemaakt en wordt het eventueel te veel betaalde bedrag verrekend. In jouw geval ontvang je de eindfactuur deze maand en ontvang je dus gewoon het hele bedrag voor februari netjes van ons terug!

Daarnaast had mijn collega de kosten van 31-01 tot en met 09-02 ook al handmatig voor je vergoed (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest) voor een totaalbedrag van € 14,29. Je ontvangt nu dus eigenlijk € 14,29 te veel terug maar dit mag je zien als goedmakertje voor de onduidelijkheid 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Beste Brian,

Bedankt voor de reactie, en fijn dat mijn verhaal nu wel begrepen word.

Een foutje kan inderdaad gebeuren, en daarom ook daarvoor bedank voor het uitpluizen.
Reputatie 7
Hi DeKameleon, graag gedaan hoor en excuses voor de onnodige frustratie. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Hallo,

Ik heb de afgelopen 2 maanden contact met jullie gehad over een onterechte factuur.

Het gaat over de maand februari die bij mij werd afgeschreven toewijl ik in januari al mijn tmobile-thuis spullen had ingeleverd.

Uiteindelijk werd het probleem gevonden en zou ik dus die € 50,- terug gestort krijgen op 23 maart 2018.

Echter zie ik dat dit nog steeds niet gebeurd is.

Mijn vraag is dus: Hoevaak moet ik hier nog achteraan gaan?

Het lijkt er namelijk op dat jullie je klanten niet goed behandelen op deze manier.

Graag hierop reageren, en wil ik dit alsnog geregeld hebben.

Groeten,
Nickey Henkelman

PS: ik word er onderhand een beetje moe van, slechte service op deze manier.
@ Kaassausje (Klantexpert)

Zorg dan eens als "Expert" dat het geregeld gaat worden.

ik snap dat negatieve berichten niet leuk zijn voor een bedrijf, maar denk dat een bedrijf dat wel degelijk zelf in de hand heeft.

Gewoon klanten behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
"Medeklant, geen medewerkster."
Reputatie 7
Hi DeKameleon, onze KlantExperts kunnen je met heel veel vragen helpen maar zij werken niet voor T-Mobile en kunnen niet in onze systemen dus ze kunnen niet álles voor je regelen 😉 Ik heb het meteen voor je nagekeken en je betaling staat klaar om overgeboekt te worden. Hopelijk gebeurt dit vandaag nog, anders heb je het bedrag na het paasweekend op je rekening staan!

Vorig jaar een t mobile thuis pakket aangevraagd. Binnen 14 dagen heb ik het pakket retour gestuurd naar het antwoordnummer wat stond aangegeven en hiervan heb ik het verzendbewijs bewaard. Ik bleef maar brieven krijgen over het versturen van de box. Jullie hebben pas zomaar €90 van mijn rekening gehaald en heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. 
 

De meneer genaamd Robin heeft ook bevestigd dat dit onterecht was en zou dit voorleggen aan zijn manager, omdat hij toestemming nodig had om het geld terug te boeken. 2 weken verder en nog steeds niks gehoord, dus ik heb die €90 teruggeboekt. Nu krijg ik alsnog aanmaningen dat ik het moet betalen. 
 

Hoe kan het zo zijn dat jullie je zaken niet op orde hebben en dat ik hier voor op moet draaien?!! Ik ben al heel lang klant bij jullie met mijn mobiel, maar als mijn abonnement is afgelopen ben ik weg bij jullie! 

Reputatie 6

Hoi @Esther010, ik zie dat jij ook contact hebt opgenomen via één van onze social media kanalen en dat het gelukkig direct voor jou is opgelost. Nogmaals excuses dat het niet verlopen is zoals het hoort!

Wat moet ik met verhalen van een ander? ik wil antwoord op min vraag

 

Ik wil gewoon mijn €180 terug!!

Alle apparatuur is ingeleverd .ik was 1 aug overgestapt en 3 aug de apparatuur ingeleverd .daar wil ik niet voor betalen want de apparatuur is bij t-mobile bezorgd .dit is onterecht ,jullie brengen mij gewoon in de problemen want €180 is geen kattepis.nu wordt dus mijn huur niet betaald ,ik heb een stuk of wat a4tjes bewijs ,dus ik wil acuut mijn geld terug!!!

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kaplaarsje, geen zorgen! Ik heb het meteen verwerkt en er is een vergoeding aangemaakt voor de boete. Ook ontvang je een bevestiging per e-mail. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Beste ,het is misschien goed bedoeld maar ik begrijp er helemaal geen bal van .krijg ik vandaag weer een mail van we konden de automatische incasso niet uitvoeren ,ga naar je bank en vraag hoe dat zit.nou ik kan je vertellen dat het bedrag teruggeboekt is en gelijk geblokkeerd .ik wil dat jullie mij uit het bestand halen want ik heb GEEN abonnement en jullie mogen niet eens meer aan mijn bankrekening komen .ik had bij t-mobile netjes opgezegd en alle apparatuur opgestuurd.ik heb dus een hele stapel uitgeprinte a4tjes als bewijs ,waarom ??? Vrijdag geld terug beloven .en maandag weer opnieuw proberen ! Pfff effe kijken hoe ik dat geweldige bedrijf kan aanklagen en schadevergoeding aan kan vragen ,het kost me Papier ,inkt en wat denk je van de stress het hele weekend niet geslapen en nu weer pijn in mijn kop!! HAAL me uit het bestand ,dat is beter voor jullie en helemaal voor mij!!!!  KAPLAARSJE.

Beste ,het is misschien goed bedoeld maar ik begrijp er helemaal geen bal van .krijg ik vandaag weer een mail van we konden de automatische incasso niet uitvoeren ,ga naar je bank en vraag hoe dat zit.nou ik kan je vertellen dat het bedrag teruggeboekt is en gelijk geblokkeerd .ik wil dat jullie mij uit het bestand halen want ik heb GEEN abonnement en jullie mogen niet eens meer aan mijn bankrekening komen .ik had bij t-mobile netjes opgezegd en alle apparatuur opgestuurd.ik heb dus een hele stapel uitgeprinte a4tjes als bewijs ,waarom ??? Vrijdag geld terug beloven .en maandag weer opnieuw proberen ! Pfff effe kijken hoe ik dat geweldige bedrijf kan aanklagen en schadevergoeding aan kan vragen ,het kost me Papier ,inkt en wat denk je van de stress het hele weekend niet geslapen en nu weer pijn in mijn kop!! HAAL me uit het bestand ,dat is beter voor jullie en helemaal voor mij!!!!  KAPLAARSJE.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kaplaarsje, 29-10 heeft mijn collega de vergoeding voor je in gang gezet. Het kost wat tijd om dit systematisch te verwerken, hierdoor ontvang je nog berichten van ons. Ik heb de betaling uitgesteld, hopelijk zorgt dit ervoor dat het rechtgetrokken wordt zonder dat je meer berichten van ons krijgt. Alles staat in het systeem goed, we wachten alleen nog op de verwerking hiervan. 

Reageer