Beantwoord

ontvangst retourzending

• 15 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb de hardware retour gestuurd na beëindiging abbo. Nu geven jullie aan per email dat de volgende zaken zijn ontvangen:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-punt(en)

Ik heb los van bovenstaande ook 2 afstandsbedieningen, de fritzbox WiFi versterker, 1 HDMI kabel en het een converter ingestuurd. Dit zat allemaal in 1 doos. Is dit ontvangen? Of anders gezegd, is voldaan aan het retourneren van alle hardware?

icon

Beste antwoord door Jason 18 oktober 2020, 16:19

Hoi @Orangeace, alles is compleet. Onwijs bedankt dat je zelfs de afstandsbedieningen geretourneerd hebt, je bent geweldig!

Hopelijk zien we je ooit in de toekomst nog eens terug bij Thuis. Mocht je straks weer een overstap terug overwegen, laat het me weten. Dan check ik meteen hoe ik je zo goed mogelijk kan helpen. Voor nu: veel plezier en succes bij je nieuwe provider en een mooie zondagavond toegewenst. Stay safe and healthy!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Orangeace, alles is compleet. Onwijs bedankt dat je zelfs de afstandsbedieningen geretourneerd hebt, je bent geweldig!

Hopelijk zien we je ooit in de toekomst nog eens terug bij Thuis. Mocht je straks weer een overstap terug overwegen, laat het me weten. Dan check ik meteen hoe ik je zo goed mogelijk kan helpen. Voor nu: veel plezier en succes bij je nieuwe provider en een mooie zondagavond toegewenst. Stay safe and healthy!

Reageer