Beantwoord

Ontzettend ontevreden, klacht wordt niet behandeld

• 27 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

In april ben ik verhuisd en moest ik verplicht overstappen van TELE2 naar T-mobile. Ik was erg tevreden over TELE2 maar omdat het niet anders kon, ging ik akkoord. Om deze reden gaf degene die mij hielp van T-mobile aan dat ik geen servicekosten hoefde te betalen.

De eerste rekening en er worden gelijk servicekosten afgeschreven. Ik heb verschillende collega's van jullie klantenservice gesproken, niemand wist ergens iets vanaf, er was geen notitie achtergelaten. Uiteindelijk na heel veel moeite van mijn kant werden de servicekosten op de volgende rekening gecrediteerd. De volgende maand weer een afschrijving, maar geen creditatie. Weer misgegaan en weer het volle bedrag betaald. Ik weer bellen, weer geen notitie achtergelaten, alles weer uitgelegd, T-mobile medewerker snapte het allemaal niet en er gingen weer verschillende telefoontjes overheen. De T-mobile medewerker die ik daarna aan de lijn kreeg was ontzettend onbeschoft, vond dat ik zeurde over de creditatie “want het is maar 30 euro” en gooide de hoorn erop. Opnieuw gebeld iemand ander gesproken, hoop gedoe, want het systeem herkende de creditatie niet, uiteindelijk toch gelukt en ze raadde me aan een klacht in te dienen tegen de onbeschofte collega “dit is niet de eerste keer dat iemand over haar klaagt" gaf ze aan. Okee vreemd, maar op het e-mailadres dat ze mij gaf een klacht ingediend, nooit meer iets gehoord! Als coulance bood ze me nog een maand gratis Ziggosport aan.

Weer een maand later (deze maand) wordt er voor de zoveelste keer WEER teveel afgeschreven, blijkt dat we gefactureerd worden voor Ziggosport. Ik neem WEER contact op met de klantenservice en geef aan dat ik na maandenlang teveel betaald te hebben nu het maandbedrag heb gestorneerd en jullie het eerst maar eens in orde moeten maken. Dat kan niet “want het systeem kan dit niet".

Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik heb ontzettend veel tijd besteed aan contact opnemen met jullie klantenservice via de chat en telefonisch en nooit ben ik goed geholpen en is er fout op fout gemaakt. Daarom nu maar zo, graag oplossen anders zeg ik al onze contracten bij T-mobile op. Ik ga absoluut niet weer teveel geld betalen deze maand omdat jullie je zaken niet op orde hebben.

icon

Beste antwoord door Brian 28 augustus 2020, 14:49

Hi @Claudia Vrolijk Ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien heeft mijn collega alles al geregeld, helemaal top! Het klopt inderdaad dat we het niet direct kunnen verrekenen. Wanneer we een vergoeding aanmaken dan wordt dit eerst verrekend met de eerstvolgende factuur en als er nog een bedrag overblijft dat je van ons terug ontvangt dan staat dit ongeveer 30 dagen later op je rekening. In dit geval zal je de verrekening van mijn collega dus terug zien op je factuur van volgende maand. Dat gaat dus helemaal lukken! Ik zou je willen adviseren om de factuur van deze maand wel te voldoen om aanmaningen te voorkomen. Volgende maand zal je factuur dan een stuk lager uitvallen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Claudia Vrolijk Ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien heeft mijn collega alles al geregeld, helemaal top! Het klopt inderdaad dat we het niet direct kunnen verrekenen. Wanneer we een vergoeding aanmaken dan wordt dit eerst verrekend met de eerstvolgende factuur en als er nog een bedrag overblijft dat je van ons terug ontvangt dan staat dit ongeveer 30 dagen later op je rekening. In dit geval zal je de verrekening van mijn collega dus terug zien op je factuur van volgende maand. Dat gaat dus helemaal lukken! Ik zou je willen adviseren om de factuur van deze maand wel te voldoen om aanmaningen te voorkomen. Volgende maand zal je factuur dan een stuk lager uitvallen!

Reputatie 6
Badge +3

@Brian, het is erg vervelend dat klanten overal zelf achteraan moeten. Zo ben ik weken bezig geweest om een verkeerd in rekening gebrachte factuur van €90,00 terug te krijgen omdat jullie retourproces niet op orde is. Het zou fijn zijn als meer zaken automatisch goed gaan. Zodat je als klant niet 100x hoeft te bellen. 

Reageer