Beantwoord

Opeens geen abonnement meer na interne overstap

• 28 december 2020
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Goede avond.

Sinds vanmiddag opeens geen internet meer doordat een medewerker mijn gegevens heeft aangepast. 

Ik zou overgaan naar glasvezel maar ontvang nu niets meer, ook geen tv. Als ik inlog via my tmobile thuis heb ik geen contract meer? Lekker als je vanuit huis moet werken. Ondertussen al 50 minuten in de wacht, verschrikkelijk slechte service en bereikbaarheid.

Kan überhaupt iemand van t mobile mij te woord staan?

icon

Beste antwoord door Sander 30 december 2020, 12:42

Hoi @s.vanriet,

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat je inderdaad over gaat van DSL naar ons eigen glasvezel netwerk. Dat is erg mooi, want hiermee ben je verzekerd van het snelste internet dat Nederland te bieden heeft. De overgang is echter niet naadloos geregeld. Het oude abonnement is op 28-12 stopgezet, terwijl er vandaag pas een monteur komt om het nieuwe aan te sluiten. Excuus voor deze tussenperiode. 

Het gaat hier om twee verschillende abonnementen, het oude is dus nu stopgezet. je kunt inloggen op My T-Mobile Thuis met je nieuwe gegevens: https://thuismy.t-mobile.nl/dashboard. Gebruik hiervoor je nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mailadres. 

Succes met de monteur vandaag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @s.vanriet,

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat je inderdaad over gaat van DSL naar ons eigen glasvezel netwerk. Dat is erg mooi, want hiermee ben je verzekerd van het snelste internet dat Nederland te bieden heeft. De overgang is echter niet naadloos geregeld. Het oude abonnement is op 28-12 stopgezet, terwijl er vandaag pas een monteur komt om het nieuwe aan te sluiten. Excuus voor deze tussenperiode. 

Het gaat hier om twee verschillende abonnementen, het oude is dus nu stopgezet. je kunt inloggen op My T-Mobile Thuis met je nieuwe gegevens: https://thuismy.t-mobile.nl/dashboard. Gebruik hiervoor je nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mailadres. 

Succes met de monteur vandaag! 

Reageer