Beantwoord

Opeens geen stabiele wifi signaal tussen ps4 en router

hallo mensen

ik heb een ps4 die ik al bijna een jaar heb ik heb nog nooit internet problemen gehad tot een maand geleden toen begon het probleem ik heb op een kleine 3 meter met 1 muur tussen mijn ps4 en de router geen stabiel signaal wat kan ik er aan doen ik wil geen gat boren wifi repeater werkt niet dus vertel mij hoe ik dat stomme signaal kan op krikken en stabiel kan houden!

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Eric_E 2 mei 2017, 14:42

Als je signaal altijd goed is geweest en nu opeens niet meer dan kan het bijvoorbeeld zijn dat er ergens bij de buren een nieuwe router is geïnstalleerd die op of vlak bij 'jouw' kanaal zit. Je zou eens met een programma als inSSIDer (personal) kunnen kijken of er andere signalen op jouw kanaal zitten en dan in je modem een ander rustiger kanaal selecteren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Als je signaal altijd goed is geweest en nu opeens niet meer dan kan het bijvoorbeeld zijn dat er ergens bij de buren een nieuwe router is geïnstalleerd die op of vlak bij 'jouw' kanaal zit. Je zou eens met een programma als inSSIDer (personal) kunnen kijken of er andere signalen op jouw kanaal zitten en dan in je modem een ander rustiger kanaal selecteren.

Reageer